Innekosekveld

God kveld! I skrivende stund har vi pizzakveld her på Tjuvholmen, jeg, Malene, Henriette og så har vi besøk av Ragnhild også. Jeg har tent stearinlys over hele leiligheten og laget romantisk stemning, hihi .. Innekosedag i høstværet. Ingenting er bedre! Var en tur i Bogstadveien tidligere idag og møtte fineste Maria mi. Faux fur H&M / Sko Jeffrey C / Veske H&M / Tights Soaked in Luxury Fineste! Endelig fant jeg igjen mine elskede Rayban briller, trodde jeg hadde mistet de. Men så lå de i en gammel veske istedet, GLEDE! Håper dere har en deilig høstkveld. Smask fra alle jentene :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg