Innekos i høstværet

Annonse  – inneholder produktplassering for Good For Me


Sommeren er over og det er ikke mange solstrålene jeg har sett de siste ukene, på en måte så dreper det pittelitt dagshumøret, jeg (som alle andre?!) blir jo så mye mer giret når det er sol, lyst og deilig. Samtidig så må jeg jo si at på regnværsdager er det jo rimelig hyggelig å være inne også. Så alt har sin sjarm.

I går var det regn, så Espen og jeg  fant ut vi ville teste den relativt nye Raw som ligger rett borti gaten min her på Frogner. Assa, så utrolig HYGGELIG! Fint, sjarmerende, masse godt og gøy å velge i, fine farger – rett og slett bare litt hverdagsmagi!

Kan ikke tro at jeg har fått fra vippesxtensions i 5 år til og ikke bruke mascara forresten. Så deilig!

Nå som sommeren dessverre er over, og man ikke får like mye deilig sol på kroppen som man gjør i sommermånedene, så er det særs viktig å få i seg D-vitamin! Det tror jeg alle som leser denne teksten vet.

Siden før sommeren har jeg daglig tatt Vegamin D som er deilige gummies med ananas smak. De er veganske! De smaker helt seriøst godteri – så gode! Så dette er en fin rutine å bake inn i morgenrutinen sin. Vitanmin D er et kosttilskudd som helsedirektoratet anbefaler alle å ta. Og særdeles viktig i alle måneder som slutter på R. Enkelt regel ; September, oktober, november …. og helt ut februar. Èn om dagen holder, man trenger ikke ta D-vitamin tilskudd om sommeren da det er sol ute, man skal være forsiktig med å ta for mye av dette. Kroppen får nok D-vitamin på sommeren – mens om høsten og vinteren trenger vi esktra tilskudd. Så disse kan jeg anbefale, av og til kan jeg synes det er kjedelig å ta tilskudd, men det er overhodet ikke kjedelig når tilskuddet smaker snop.

Den gode nyheten er at dere får Vegamin D til 50% som et introtilbud – ved å swipe (klikke haha instaspråket har tatt meg) HER ♥ Jeg skal ihvertfall fortsette å fylle på med D-Vitamin nå som høsten og vinteren kommer – det er så viktig!

Ha en njudelig torsdag dere. Og ta en tur innom Raw om dere har lyst. Så kos!

12 kommentarer
    1. Espen la ut video når dere kjørte, da du satt og digget til en sang! Føler det var Rockstar, men en remix av denne! Hva het den?

    2. Elsker bloggingen din fortiden! Og du er SÅ vakker!!! Både på innsiden og utsiden virker det som for meg Hvorfor bruker du ikke maskara ei gang? Tenker du enten eller liksom? Ble litt inspirert….. Har hatt lyst på vippexstensions i årevis.. Kanskje jeg bare skal gjøre det motsatte og droppe maskaraen også! Hihi? Hilsen meg som har fulgt deg helt siden Bik bok tiden din

      1. ELISE, takk <3 Jeg vet ikke – jeg synes uten mascarara til hverdags er finere enn med, legger bare litt skygge og kanskje litt eyeliner men 0 mascara. Føler meg finere da, men når jeg skal ut så kjører jeg mascara også, og noen ganger uten men da med ekstra skygge. Hiv deg ut i det 😀 <3

    3. SÅÅ fin uten noe på vippene! 🙂 Du så enda yngre ut uten. Vakker <3
      Og skjønner hva du mener med at man føler seg modig:P Jeg føler meg også modig uten mascara 😛 Man har jo "vokst" opp med å bruke masse sminke og blir til slutt litt fanget av det. Føler seg litt naken uten. Men klarer man å slippe litt opp og droppe noen av lagene er det egentlig ganske deilig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg