Innekos

Finally Friday! Kan ikke tro at det er 3 dager til jul. Fortsatt 0 julefølelse. Regner med den kommer i sekundet jeg entret døren hjemme hos familien. Åh, gleder meg til julefeiring sammen med venner og familie nå. Selv om jeg kjenner det blir litt vemodig å dra fra Oslo i så mange dager . . Koser meg så fælt her! Ikveld er det faktisk innefredag for denne jenta, panang gai, rødvin, og koooos! Kofferten er pakket for imorgen drar jeg til Ålesund og blir en natt, og søndag er det duket for Midsund! Jeg har forresten jobber 12 timer idag, våknet kl 05, og begynte å jobbe med sendingene som måtte ut. Trøøøtt! Men verden gikk ikke under idag, så jeg skal ikke klage, knis! WOHO! Håper dere har en like herlig fredag som meg :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg