– inhale, exhale –

I en stressende hverdag – er det utrolig viktig å huske på dette ♥ Ta deg tid til deg selv, slapp av mellom slagene. Legg vekk mac, iphone, ipad og andre forstyrrende elementer og bare NYT nåtiden. Av og til så glemmer man litt å leve i nuet. Veldig glad for at jeg har fått denne fine posteren i hjemmet vårt, hjelper meg å huske på og ta det litt med ro innimellom. Den skal opp på veggen i gangen! 

Hei til tirsdagen! Idag har jeg vært i møte med Bar Tjuvholmen, jeg skal nemlig ha min store lanseringsfest av kolleksjonen min der på fredag! Så vi måtte ha et møte for å være sikker på at alt er i rute. Guriland, som jeg gleder meg! Så mange som kommer, og det gleder hjertet mitt! Nå er det jobbings, før jeg skal i et møte igjen klokken 14, ang kontorlokale! På tide og komme seg ut av hus nå, selv om jeg ELSKER hjemmekontor. Likevel deilig og starte dagen med å komme seg ut og inn på et kontor med andre mennesker. Herlig!  Håper dagen deres er fin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg