Ingen fest uten ..

Annonse i samarbeid med Compeed 

… Disse i vesken!

I partyvesken til årets ELLE fest som er om to dager, skal jeg – uten tvil ha med meg lifesaveren min i vesken. Nemlig Compeed-plaster! Da får jeg festen til å vare hele natten – yey! Man vet aldri når det oppstår en “emergency-situation” for å si det sånn! Idag var jeg uheldig og endte opp med at jeg knapt klarte å gå rundt til de stedene hvor jeg skulle. Hadde selvsagt glemt gnagsårplaster denne gangen and the lesson is learned for å si det sånn!

Et kjent “problem” hos oss jenter når vi skal ut er jo høye hæler, vondt i beina og gnagsår. Auch – vi vet alle hvor vondt det kan gjøre – og når man får den type vondt i beina, så blir resten av kropp og humør deretter, enig? Så dette er det jo om å gjøre og unngå så langt det lar seg gjøre. For man vil jo ha det gøy med venner og kollegaer når man først er ute! Gnagsår kommer i flere varianter, og i alle sammenhenger – så det er ikke alltid man klarer å unngå det heller – men det man kan gjøre noe med er at man kan være flink å ha Compeed’en i vesken. LIFESAVER numbero ono! AMEN. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg- eller de rundt meg har bruk for gnagsårplaster – det er ikke få. Føre var!

På torsdag er jeg så heldig at jeg skal på ELLE fest 2018 ♥ Jeg gleder meg sånn! Dette er en fest hvor man står, går og danser MASSE – og da kan man ikke risikere at man får vondt på hverken ene eller andre måten. Jeg skal jo selvsagt pynte meg til festen – og til antrekket blir det et par høye heels. Jeg hovner ganske mye opp i beina i varmen (noen andre?) og da blir det fort til at skoene som normalt vis passer meg – ikke gjør det lengre…  Så for å være på den sikre siden blir Compeed’en med i vesken om noe skulle skje.

Min erfaring med Compeed er at det fungerer så bra i forhold til å gå uten – eller bruke vanlig plaster. Uten er no go, og vanlig plaster sitter ikke fast skikkelig, og gjør det bare enda verre og vondere. Compeed’en sitter som støpt på foten og det kjennes med én gang mye bedre på et begynnende gnagsår. Det er vannfast og beskytter mot bakterier i tillegg, og om det går hull på blemmen er det en gele i plasteret som gjør at såret gror raskere. Så her er det mange fordeler i et plaster!

Og når ting er på stall – da blir ihvertfall mitt humør like på topp som her!
I partyvesken til torsdagens ELLE-fest ; parfyme, noe til leppene, litt sminke for å freshe opp og gnagsår plaster for å få kvelden til å vare ♥

Så jenter! Et godt lager av Compeed er bra å ha, uansett om det er til fest, hverdags eller trening. Livskvaliteten og dagene blir faktisk bedre av det ♥

14 kommentarer
    1. Heii! Kan jeg spørre hvilken farge Henriette og mannen har i stuen/kjøkkenet/gangen i leiligheten de selger? Leirer etter en fin farge til stuen, så hadde vært såå kjekt å vite 🙂

    2. Når du går så mye i hæler som du gjør, hva gjør du med såre tåballer osv etter litt for mye dansing? opplever selv med de beste høyhælene at jeg må ta de av meg på vei hjem fra byen da jeg knapt klarer å gå AUUAA

      1. Heiii, uff.. Nei, da går jeg hjem 😀 Haha!! Er så vondt det atte hjælp. Som jeg skriver – vonde føtter, vondt overalt 😀 Hihi! Men nå skal jeg begynne å gå med flats i vesken. 😀

    3. Lene, jeg trenger å vite hvordan du har fått beina dine til å gløde sånn som på de bildene her! Det er jo sååå fresht!! Er det et spesielt produkt du har brukt?

      1. Hei! Selvbruning og Oslosoool! (Bruker MineTan) så har jeg hatt en litt fet fuktighetskrem som gir ekstra shine da vettu hihi, blir aldri nok shine og gløøøød! Love!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg