In VS heaven





♥ VS var vel neste butikken jeg handlet noe på i Dubai, bortsett fra et nytt, fresh Chanel solpudder på taxfree på vei hjem. Dubai er jo shoppemekka delux, men jeg føler jeg har absolutt det jeg trenger. Minus litt påfyll av undertøy, bikinitruser og deilige godlukter, da. Det er noe med meg og Victoria Secret, eller .. Det er vel noe med alle jenter og Victoria Secret? Jeg kunne vært der inne i timesvis, hadde det ikke vært for at stakkars kjæresten min ventet på meg, hadde jeg sikkert blitt der lengre.. Og vært der enda? Hehe. Neida. Men fargerike, gode kvalitets truser, bh’er og bikinier setter jeg pris på. Og de luktene der.. Ah. Min favoritt har alltid vært Pure Seduction, og nå har den endelig kommet som parfyme også. Denne gangen falt jeg også for Love Spell og Coconut Passion.

Som dere sikkert ser, er vi hjemme igjen. Jeg pleier aldri å sove på fly, denne gangen sovnet jeg FØR jeg kom på flyet. Og sov hele turen hjem, fantastisk. Likevel var vi ganske groggy når vi kom hjem i halv 8 tiden idag tidlig. Laget ferske knekkebrød, spiste en deilig norsk frokost (det har jeg savnet) tok en dusj og sov i to timer. Det trengtes. Nå har jeg fått gjort unna en del jobb som har måttet vike for deilige feriedager. Godt og komme hjem til så fint vær! Men skal innrømme jeg savner varmen, vannet og utsikten ♥ Takk for en nydelig tur, kjæresten min! Ikveld skal vi lage lasagne, fyre i peisen og bare kose oss. Borte bra, hjemme best. Uansett!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg