– In the streets –

– In the streets of Gothenborg – Hei kjære lesere ♥ I skrivende stund sitter jeg og vakreste Annette i resepsjonen på hotellet vårt Pigalle, og venter på å bli hentet. Vi har hatt et utrolig hyggelig opphold her i Gøteborg. Kort, men godt. Skal oppdatere dere mer om gårsdagen når jeg kommer hjem, må bare få fatt på alle bildene først. Men vi har virkelig hatt det så bra sammen med Nelly. Heldige oss som får lov å være med på sånne morsomme ting.  – Her kommer dagens antrekk fra Gøteborg’s gater –
Photos : Annette Haga WEARING : Sweater Zara Shoes Windsor Smith  Handbag Proenza Schouler Skirt Zara Sunglasses Céline Er litt frustrert, bloggen har vært halveis nede helt siden mandag, som sikkert mange av dere har merket. Idag ser det ut til at det endelig kan bli orden. Men, det er jo over halvparten av dere som sikkert ikke har fått lest siden mandag, og det må jeg og vi bare beklage for. Bah, såå kjipt når sånt skjer. Men ila noen timer nå tror jeg den er “friskmeldt” igjen. Håper dere kan tilgi meg for det. Nå skal vi straks pakke sammen her, å dra til flyplassen. Gleder meg alltid til og komme hjem etter sånne reiser, hjem til kjæresten, sofaen, dusjen og kos hjemme ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg