In the streets of Sthlm

Uten navn-10Uten navn-15Uten navn-14Uten navn-17Uten navn-13Kjole fra Envii | Veske Gucci | Sandaler Birkenstock | Solbriller Bik Bok By Lene Orvik

God søndag ♥ Vi slapper helt av i hotellsengen denne morgenen, og det gjør godt etter en aktiv helg! Vi har hatt det så utrolig hyggelig, været har vært helt strålende og vi er bare super takknemlige. Igår ruslet vi i byen, møtte de andre guttene til lunsj, deretter til middag og vin på Mr French senere på ettermiddagen før vi igjen dro til Summerburst igjen, min favorittsang ble spilt helt til slutt – Axwell Ingrosso – Sun Is Shining. Fantastisk låt! Nå skal vi pakke sammen her og dra en tur inn til sentrum før vi skal hjem igjen til Oslo senere.

Vi skrives mer senere!

LOVE

16 kommentarer
    1. Good søndag 🙂 Ser ut som dere har hatt en helt nydelig helg. Lekker kjole, ser veldig comfy ut <3 Klem

    2. Hei Lene! Du ser HELT fantastisk ut, og jeg ser virkelig forskjell på deg på veldig kort tid. Jeg lurer på om jeg skal spandere på meg Sterk og Stram programmet fra Helle. Jeg lurer på om du fikk en personlig matplan, eller om du fulgte/følger det samme som står der? Og kan du skrive del 2 innlegget om kosthold og trening snart? Synes du er så inspirerende. God ukestart til deg Lene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg