In the streets of Riga

Uten navn-9Uten navn-10 Uten navn-9Uten navn-11  Kjole & Jakke Envii (Steen & Strøm 4 etg) | Sko her (adlink) | Veske Proenza S

Uten navn-10Meg og Henriette på vei til middag fredagskveld.

Nå kom jeg nettopp hjem, alltid så godt ♥ Gard er på treningsleir i to uker, så har nettopp skravlet hull i hodet på han over telefonen.. Hehe. Snart kommer Helen og lager middag til meg, mens jeg pakker om kofferten fra Riga til Ibiza! Hehe, heldig er jeg som har en så god venninne! Kjenner jeg blir sliten av tanken på å reise igjen imorgen allerede, men åååh som jeg gleder meg til Ibizatur og ferie med jentene! Det blir fantastisk. Noen andre som skal til Ibiza i nærmeste fremtid?

Søndagssmil!

13 kommentarer
    1. så fine klær henriette hadde:) kunne du spørre henne hvor hun har kjøpt alt hun har på seg? Hvis ikke så ønsker jeg deg en fin dag videre:) kos deg! klem

    2. Hei Lene! For en utrolig fin jakke, husker du hva prisen på denne lå på? Jeg bor litt unna Oslo, så det hadde nok vært fint å vite før jeg Evt tar meg turen 🙂 den var så fin i fargen. Ønsker deg en fin uke! Klem

    3. Så koselig, Riga er verdt å besøke? 🙂 Farter rundt du frøken, men så gøy da 🙂 Utnytte det mens man kan. Gleder meg til å få litt Ibiza tips. <3

    4. Hei Lene – så fin du er! Kan jeg spørre hvordan skoene er å gå med? Behagelige..? 🙂 God sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg