In the streets of NYC

Mens jeg er på en ukjent location og koser meg med Nelly & co, tenkte jeg at jeg kunne prøve å inspirere med et helgeantrekk til dere. Skjørt kombinert med dressjakke er så fint synes jeg, og litt annerledes.

Uten navn-105
Uten navn-106 Uten navn-107 Uten navn-108 Uten navn-109Sko Kurt Geiger // Skjørt Sheinside // Blazer Gestuz // Jakke H&M Trend // Veske YSL

Åh, NYC I miss you ♥ Elsker byfølelsen i disse bildene, og det gjør at jeg savner tilbake til byen som aaaldri sover. Gleder meg allerede til neste gang (selv om jeg ikke vet når det er.. ) NYC guide del to kommer neste uke!

13 kommentarer
    1. Hvordan bh eller topp har du under? Den ser så fin ut! Leter etter rød bh som kan brukes på den måten du har her:) Ha en fin dag!

    2. Kan du ha et innlegg med forslag til kjoler i sommerbryllup? Skal selv i to i sommer, og kunne tenke meg litt tips 😀

    3. Nydelig outfit! Er det lenge siden du kjøpte kåpen? 🙂 Håper du koser deg på neste eventyr i Ibizaaa! 😀

    4. Åå jeg ELSKER den røde blazeren din, etter min mening den perfekte rødfargen! 😀 HOT! Er det mulig å få kjøpt den på nettet? Har du evt en link? <3 På forhånd, takk!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg