In the streets of London

 


Wearing : Shoes Reebook | Coat Ganni | Pants and sweater Zara | Hat FWSS | Handbag Chanel Jeg ser kanskje happy ut på disse bildene (jeg er jo det) men dere aner ikke hva som skjedde i forkant av disse bildene. *Leer* Endelig unnet meg en ny, fin veske. Hva skjer? JO- en fugl som mente det var på sin plass å gjøre fra seg PÅ MIN VESKE, hehehehe. Tragikomisk. Aldri før har en fugl gjort fra seg på en av veskene mine, men igår- jajaja, da skjer det. Det gikk selvsagt bort med vann, men det var litt morsomt – så måtte bare fortelle dere ♥ Hadde en så trivelig dag i London igår. Gikk litt i Oxford Street, New Bond Street, Regent Street og litt i Soho. Ble noen godbiter med hjem fra turen, gleder meg til å ta i bruk!

Mm vanilla latte ♥


Nydelige dukka mi!! ♥

Åh, nå gleder jeg meg til jul! To dager til advent, koselig ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg