In the streets

God morgen dere ♥ Gjett hvem som lå våken til sent i natt og så på SKAM? Quilty!! Altså, at jeg ikke har begynt før? Eller, det er jeg egentlig glad for, for da hadde jeg ikke fortsatt hatt mange episoder å glede meg til! Jeg så 6 episoder på rappen i går og kunne sikkert ha sett begge sesongene, hadde det ikke vært for at jeg skulle tidlig opp! Åh, jeg elsker SKAM jeg! Nå skjønner jeg endelig hva alle snakker om. Kan nesten ikke vente til det blir kveld igjen, slik jeg kan benke meg foran macen å se ♥ Til dere som enda ikke har sett det, do it! Jeg ler så mye av den serien, er så komisk, koselig, innviklet, klønete – alt på en gang. Og skuespillerene? Jeg elsker de, hver og en av de.

Her kommer Lene på tur i Oslo’s gater ♥

Lene Orvik black Booties _ Blog post-2Lene Orvik black Booties _ Blog post-6Lene Orvik black Booties _ Blog post-10Lene Orvik black Booties _ Blog post-12Lene Orvik black Booties _ Blog post-14

JakkeSko – Kjole Nd-Ka

Psst : Hele skokolleksjonen min er -40% nå! Midseason sale! Disse skoene får dere for litt over 500,- og det er fri frakt! Se kolleksjonen her (egenreklame)

Nå skal jeg på UI kontoret, hvor jeg skal være hele dagen. Jeg hadde ingen smerter i går bortsett fra i 10 minutter, tok smertestillende og siden har jeg ikke kjent noe! Det er helt sykt etter det inngrepet jeg gjorde i går, og jeg er superhappy! Eneste er at jeg er veldig opphovnet på ene siden, så det blir jo gøy å gå rundt med blant folk idag, hehe..

12 kommentarer
    1. Hei Lene !Jeg har ett spørsmål som ikke har noe med innlegget å gjøre men noe jeg vurderer selv!Hvordan hadde du det etter at du hadde lagt inn silikon?Lå du lenge med smerter eller gikk det fort over?Leser bloggen din fast å synes du er leverer masse inspirasjon.

    2. Åh, jeg gleder meg til å se! Sitter hos kusina mi, og hun spurte meg om hvordan skam var. Jeg visste ikke, for jeg har ikke sett det før, men har visst lenge at jeg SKAL se det, må bare finne en tid, haha! Så dukket dette innlegget ditt opp da, så jeg leste det høyt for kusine. Nå er det bestemt, vi skal se det i kveld! Ha en fin dag 🙂

    3. Jeg har ikke hevet meg med på bølgen, så jeg har ikke sett skam enda, mendet er under vurdering.
      Ellers lurer jeg på en ting. Jeg er ikke så glad i høye hæler, men vil finne noen tøffe sko som kan brukes til både skjørt, kjole, shorts og bukse. Har du noen tips? 🙂

    4. Hei,
      Nydelige sko, men dessverre for høy hel (er 177cm høy)…
      Kommer det er kolleksjon med et par med maks 7cm kjøper jeg tvert 🙂

    5. Må e å se skam … E det blitt obligatorisk no … ?!

      No vil vi se resten av leiligheta .. Å kles skapet i Egen video .. ( når du har rydda ❤️)

      Klem fra Marthe og Martinus ☺️

      1. Klesskapet kom AKK NÅ 😀 Hehe, flaks der Marthe! Ja du måååå se SKAM. MÅ!! Klem til deg og lillingen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg