In the morning

Annonse

God torsdagsmorgen fininger ♥ Tenkte å dele mine faste morgenrutiner med dere, yes – for nå de siste 3 ukene har jeg endelig klart og fått på plass en fast rutine, som jeg gjør hver eneste dag. Og det er så digg! De siste årene har jeg som regel hoppet over frokost, og gått rett til macen og blitt sittende der. Men man MÅ ikke glemme å tenke på kroppen sin, noe jeg har blitt veldig obs på nå. Tror kroppen min er ganske så happy for det altså.

Uten navn-9
♥ Det første jeg gjør når jeg står opp, er å gå direkte til kjøkkenet for å lage meg mat. Helt uaktuelt å åpne macen før frokosten er gjort klar. (Som oftest jobber jeg mens jeg spiser, og det er en uvane jeg prøver å venne meg av.) Men frokosten blir spist tidlig, og det er det viktigste.

♥ I samme slengen mens jeg er på kjøkkenet, tar jeg min faste, og daglige kapsel med Betakaroten. Som jeg har skrevet til dere før, tar jeg betakaroten hver eneste dag. Dette for å forebygge solbrenthet og soleksem når jeg skal i solen, samt legge grunnlaget for en dyp og varig brunfarge. Uten betakaroten blir jeg brun mens jeg er i solen, mens to dager etter jeg kommer hjem, går fargen bort. Noen som kjenner seg igjen her? Med betakaroten får jeg en dypere brunfarge, og en farge som varer mye lengre enn vanlig. For å oppnå disse resultatene, må man ta betakaroten en stund før man skal i solen. Dvs – det er altså veldig lurt å begynne nå. Og helst for noen måneder siden, men tar man det fra nå av og frem mot sommeren, kan jeg garantere dere at dere vil se forskjell. Og om du sliter med soleksem o.l – vil dette bli mye bedre, eller i beste fall forsvinne helt slik det har gjort med meg.

Uten navn-6Uten navn-8Betakaroten kan du få kjøpt her.

♥ I tillegg til dette, tar jeg Omega 3 i flytende form, blandet med noen dråper D-Vitamin, hver dag.

Uten navn-7
Deretter bærer det rett avgårde til macen hjemme på spisestuebordet, hvor jeg som regel blir sittende til klokken 17-18, med mindre jeg fyker rundt på møter, eller er på hovedkontoret til United Bloggers, og da er kaffekoppen utrolig god å ha ♥

Uten navn-13
Nyt torsdagen – senere kommer en nydelig oppskrift på torskemiddag, stay tuned ♥

15 kommentarer
    1. Bare lurer litt på de betakartoten tabelettene! Jeg prøvde noen fra en annen leverandør, men de lukter helt forferdelig noe som gjord at de var vanskelig å ta siden du ble så kvalm av lukten. Så jeg lurer på hvordan du opplever at de du tar er? Så bra at du er kommet inn i en god rutine

    2. Du er helt nydelig altså! Skikkelig stemningsbilder 🙂 Vet du om det slik at man kjøper et abbonement, eller kan man bare kjøpe den ene pakken til 99? Hadde vært litt gøy å prøve å se hvordan de fungerer 🙂

    3. Hvilke flytende omega 3 og D-vitamin tar du? Skal begynne med omega 3, men vet ikke om jeg skal velge kapsler ell flytende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg