In the kitchen

Hei alle mine 25.000 lesere! Kan ikke tro at jeg har fått så mange. Jeg blir så LYKKELIG. Tusen takk for rosende ord på photoshoot bildene, det setter jeg pris på. I skrivende stund holder jeg til på kjøkkenet, tilbereder dagens middag. Solen skinner litt utenfor vinduet her. Håper virkelig været snur snart, og at det blir sommer! Men, Sunnmøre er jo kjent for å ikke ha så veldig fint vær om sommeren, men man får bare håpe på det beste! Blir så trøtt og slapp av dårlig vær, trenger sol på kroppen! Kjøleskapet er min bestevenn, tenk. Og idag er det taco som står på menyen. Jeg får virkelig aldri nok av taco. Dagens inspirasjon. Maxi skjørt og knallfarget basicsinglet. Skjørt fra Selfridges / Sko J.C / Veske modekungen / Jakke BIK BOK / Topp H&M Ha en herlig dag videre !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg