In the kitchen

Ah – dere. Idag har det vist 25 grader på gradestokken vår. Herlig! Dette kaller jeg sommervarme, hurra! Jeg har likevel brukt deler av dagen til å gå rundt i butikker. Stresser ikke med å være ute i solen nå som jeg vet at vi får sol i 14 dager. (Kanskje..) Pleier det ikke være fint vær i Kroatia da? Joda. Lunsjen idag tok jeg og Henriette på terrassen, reker, loff, sitron – ja, det var fantastisk. Ellers har jeg brukt noen timer på kjøkkenet nå. Laget stek med grønnsaker og deilig saus, og baket gulrotkake. Var så fantastisk kake syk, så gulrotkake gjør nok susen! (Uten glasur på sidene vel og merke, siden jeg gikk tom. Hihihi) Så nå er planen og hive seg opp i jaquzzien, og deretter nyte gulrotkaken. Små gleder. Jeg har forresten ikke begynt å pakke enda! Imorgen har jeg fullt opp med planer og så skal vi ut på kvelden, og lørdag reiser vi jo! Så nå må jeg snart svinge meg rundt. Dagens // Topp Primark // Skjørt H&M / Smykke Dorothy Perkins // Briller Urban Outfitters

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg