In the inspirational corner

Hello VALENTINE ♥ Jeg har nettopp fått blomster levert til kontoret, og aner ikke hvem det er fra! Det står bare “xoxo” .. Hehe, søtt ♥ Håper dere skal noe hyggelig i kveld, jeg skal ut å spise med jentene.

Jeg har drømt meg vekk i interiør den siste tiden. Det surrer liksom i bakhodet hele tiden. Da er det ingenting som er bedre enn å ta et dypdykk i pinterest arkivet. Få sortert ut litt hva man ser for seg, og tenker på. Jeg har jo bestemt meg for og selge leiligheten. Det er med tungt hjerte, men hva skal jeg med den svære der alene, det er bare tull – Lenemor ønsker seg noe mindre. Men.. Jeg er allerede giret på et nytt prosjekt! Jeg elsker jo interiør og alt som følger med. Så har jeg veldig lyst å ta dere med på reisen, dele tanker og idéer med dere og generelt hele prosessen. Så blir det jo spennende å se om jeg finner en nye drømme-leilighet! Jeg leter etter noe litt unikt, noe som skiller seg ut som den jeg har idag, men på en annen måte. Jeg vil ha det minimalistiske, høyt under taket, store vinduer, mye lys, rette linjer og en planløsning jeg kan leke meg litt med .. Og her kan dere se litt hva som koker i hodet til Lenemor om dagen ♥
PicMonkey Collage-4PicMonkey Collage-5ELSK på alle disse bildene over her, liker følelsen. Åpent, lyst, fresht og klassisk. Jeg har allerede massevis av spennende planer for alle rom. Nå må jeg bare finne det riktige “skallet” å jobbe med.

You like? ♥ Nå er klokken snart 18, så Lenemor skal lure seg en tur på trening før middag senere! Ha en fin (og rooomantisk aften)

51 kommentarer
    1. Skal du ikke ha farger på veggen mere? Elsker interiør sansen din!! Skal flytte inn i min egen leil i juni og tenkte å farge i warmblush, men usikker nå 😛

      1. Nei, nå vil jeg kjøre mer klassisk. Skal ha en farge, men den vil jeg ikke avsløre enda 😀 Warm Blush er nyyyyydelig 🙂 <3

    2. Love it! So fresh and elegant. I do love the style of your current home as well, but somehow this just feels like you! 😉 I really admire the fact that you’re not affraid of making changes and following your heart. A new design project will be so much fun for us, your followers, too! Good luck! Please report as soon as you have found a new place! <3

    3. Så koselig med blomster da .. <3 uansett hvem det måtte være fra, hah! Selv fikk jeg rosa roser (jeg liker ikke røde, hah), kinamat og ved til å fyre i peisen. Kunne ikke vært bedre, hihi <3 Sender deg en stor klem!

    4. Heihei <3
      Ville bare si at jeg elsker bloggen din, og at jeg blir inspirert til å gjøre mye med leiligheten min selv.
      Ville bare tipse om en butikk som har mye kult interiør, som jeg selv har kjøpt en del fra, nemlig 2villa.no 🙂
      Er ikke sikkert dette er din stil, men ville tipse om den likevel 🙂

      Ha en super uke flotte deg!

    5. oooh så lekkert! Nesten så jeg synes det er synd at du skal selge leiligheten, den er jo råååå lekker! 😀 Men tipper den neste blir like bra, om ikke bedre 🙂 Hvor stor er din nårværende leilighet? (bare nysgjerrig) tihi.
      Du og Espen kan jo pusse opp sammen, haha 😀

      1. Jaa, den er rålekker. Men som sagt, alt for stor! Den neste skal bli bedre, hihi 🙂 Den er 120 kvm, og 3 m i takhøyde, så veldig svær! For mye for en person alene 😉 Hehe, ja.. Jeg skal hjelpe Espen litt faktisk <3

    6. Greia med å snakke om deg selv og omtale deg som “lenemor” og i tredjeperson hele tiden? Veldig forstyrrende xD laget forresten den ørret-retten du la ut igår, den var kjempegod! Tommel opp 🙂

    7. Jaa! Mer interiør!! Hvordan går det med leiligheten du skulle pusse opp for en dame? Kanskje vi kan få se flere bilder sv den?

      1. Hei! Det går veldig fint, vi er i siste del av prosessen nå med møbler. Skal høre med henne om jeg kan få ta bilder når alt er ferdig 🙂 Det blir så fint!

    8. Kan jeg bare spørre hvorfor du omtaler deg selv så mye i tredjeperson? Ikke negativt ment, synes bare til tider at det er litt komisk 😀

    9. Så utrolig spennende! 🙂 Er på lelighetsjakt selv, så inspirasjon kommer veldig godt med hehe!

      Dette er ikke ment noe negativt overhodet, men så at Gard var i bursdagen din, har dere funnet tilbake til hverandre? Isåfall veldig hyggelig 🙂

      Ha en fin dag!

      1. Så braaa, more to come, det lover jeg. Har så mange ideer! Han var der vet du, nei ikke funnet tilbake til hverandre – men er super gode venner <3 Det er viktig for oss begge 🙂 Vi samarbeiderjo om lille L <3

        1. Lurte på det samme, veldig hyggelig å se! Tror du dere noen gang vil finne tilbake til hverandre? 🙂 synes dere virket som en veldig bra og “jordnær” match!

    10. Du får virkelig aldri slutte å blogge! Da stalker jeg deg heller for inspo! Hehe neidaa! Hos deg får man så utrolig bra inspo fra klær til mat, reise og interiør og sist men ikke minst og viktigst, latter og glede! Blir så utrolig glad av deg! 🙂 Du inspirerer bare ved å være deg selv, du er virkelig unik og skiller deg så bra ut i bloggverden. Fortsett sånn!

    11. Gleder meg til å se hva du får til! Elsker bildene, det er akkurat min stil! Så dette blir så braaa 😀 Klem til deg <3

    12. Hei Lene! Et random spørsmål her kanskje, men; jeg har siklet på Acne-skoene siden du la de ut på bloggen sist høst, OMG de er SÅ kule! Lucky me fant de i Stockholm til halv pris denne uken, yay! Måtte jo slå til da, og har gått med de i et par dager nå. Det som skuffer meg er at de er så utrolig vonde å gå med og de torturerer jo føttene mine. Du har jo hatt dem en stund, så derfor tenkte jeg å spørre deg – myker de seg opp litt etterhvert og blir bedre etter man får gått de inn? Litt motiverende å vite så jeg kan lide meg gjennom dagene inntil det kanskje blir litt bedre 🙂 Gå med de skal jeg jo uansett, man lider jo for skjønnheten så klart 😛

      1. Hei!! Hæææ?? Oi det er de BESTE skoene jeg noensinne har hatt?:D Så rart!! De har vært gode siden dag én! Haha ja nå får du lide for skjønnheten 😀 <3 Verdt det da 😀

        1. Oi, ja det var jo en litt annen opplevelse enn jeg har hatt så langt! Da får jeg bare håpe at de blir bedre etter en stund uansett. I’m up for the challenge 🙂

    13. Hei utrolig flotte Lene ☺ har du noen tips til restauranter og barer i Oslo? Alltid på jakt etter nye og spennende steder Klikket meg inn på bloggen din og virker som du kan ha noen gode tips. Ha en super onsdag <3

        1. Så fint! Veldig glad i asiatisk mat, og fusion mat generelt. Ser etter restauranter som kan være trendy, men der det også er god stemning. Barer med gode drinks man kan ta med jentegjengen på (varierer fra 25-35 år) og utesteder der man kan danse, et litt voksent klientell er også fint

          1. OLALA! I loove it. Sawan, Dinner, SudØst, Asia, Hanami for middag – alle de har amazing drinks og! F6 er min favorittbar! Bar Tjuvholmen er voksent, Monkeybar er GØY 🙂 Klem <3

    14. Heihei, håper du hadde en kjempe fin valentinsdag!
      Du er så utrolig inspirerende og følge med på! Blir alltid i godt humør av å komme inn på bloggen din, håper også du får en kjempe fin dag videre:)<3

    15. Hei lene !

      Har du noen anelse om tidsramme for når leiligheten din legges ut?
      Evt muligheter for å høre med deg om en visning?

      Mvh paret på leilighetsjakt

      1. Hei! Den legges ut 1-2 uken i mars, visning 19 og 20 🙂 Så gøy da 🙂 Privatvisning tenker du på?

        1. Okei, gleder meg ! ja da skal vi følge med på finn 🙂
          Vi har vært innom tanken å leie deg inn som interiørdesigner til leiligheten vi evt kjøper nemlig ! Så når vi hørte at du vurderte å selge så kunne dette også vært veldig aktuelt ! 🙂
          Du kan vel kanskje ikke si stort om pris osv enda? Du må gjerne svare meg direkte på mail om du ønsker ta det utenom kommentarfeltet ?

    16. Hei lene ! 🙂
      Har du noen tidsramme for når du ser for deg å legge ut leiligheten din for salg?
      Evt muligheter for å komme på visning?

      Mvh par på leilighetsjakt

    17. Kjære VAKRE LENE.

      Jeg unner deg bare alt godt i hele verden – du virker være en nydelig jente.
      Inside – out.
      Meeeeen; jeg lurer på – får vi noensinne vite hva som hendte m Jørgen?
      Var han dush mot deg? Isåfall – ikke bra.
      Personlig ( uten at jeg kjenner han eller noen sinne har møtt J) tenkte jeg ofte at han kanskje var litt “to good to be true”.
      Mulig jeg tar feil da – håper egentlig det.
      Uansett: det virker som du har det fint & godt nå, og at du takler situasjonen bra.
      ❤️-masse kjærlighet til en fin jente.

      1. Takk 🙂 Jeg kommer ikke til å dele hva som skjedde, det er et tilbakelagt kapittel. Men takk for at du bryr deg :-* Jeg har det helt strålende!! <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg