In the box

Haha – jeg ler. Dette er det mest geniale jeg har sett! Gøy, utfordrende og litt smålig utspekulert, liker det. Dette er nemlig boksen med det rare i, og noe du kan gi til kjæresten din med et stort smil (nei vent, glis) om munnen, akkurat som jeg gjorde med Gard. Blåkläder og Bjørn Borg har funnet på det mest geniale, nemlig å lage en spesiell uke for mannfolkene. Kan bare tenke meg så gøy de har hatt det mens de kom på idéen. 

Jeg har nå utfordret Gard til å gjennomføre morsomme oppdrag mandag – fredag. I boksen finnes det 5 boxere med tilhørende fem oppdrag som skal gi kjæresten litt ekstra oppmerksomhet og en fantastisk uke.  Mandag : Ta på deg denne tøffe boxeren og overrask kjæresten din med frokost på sengen (yay) Tirsdag : Ta på deg denne tøffe boxeren og send en sms i løpet av dagen til kjæresten din og fortell hvor mye hun betyr for deg (Det er han ganske flink på allerede heldigvis ) ♥ Onsdag : Det er Lillelørdag. Lag liv og begeistring ved å stille opp i denne stilige boxeren mens du overrekker en bukett med blomster til din kjære. ( Liker liker liker )  Torsdag : Tenn noen stearinlys hjemme, og gi kjæresten din en massasje. Selvsagt ikledd kun denne boxeren. ( Gleeeeeeeder meg ) Fredag : Lag middag til kjæresten din ikveld, kun iført boxershortsen. ( Fredagssmiiil )

Er ikke dette gøy? Til gjengjeld skal jeg gjøre det samme selv, bare at jeg skal gi meg selv utfordringer. Med andre ord lage en hjemmelaget en. Så utrolig koselig for å pleie kjærligheten litt ekstra en uke. Viktig å sette pris på hverandre i hverdagen ♥ Det skal sies at vi er kjempeflinke på det til vanlig, men det er jo ekstra stas med noen små utfordringer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg