In store

Annonse / egen kolleksjon

Veldig mange av dere har spurt meg om ikke dere kan få prøve solbrillene mine et sted, og nå kan jeg opplyse om at DET kan dere ♥ Vi har nemlig, i samarbeid med TODAY by pia, som drives av Pia selv – fått stille ut brillene mine i hennes butikk. TODAY by pia finner dere på det første kjøpesenteret her på Aker Brygge, hvor Espresso House og Joe & The Juice ligger. Der kan dere prøve, og kjøpe brillene! Om dere sier dere har lest om brillene på bloggen min, får dere – 35% avslag på brillene i kassa. Hyggelig? YES ♥

20150820_145247collage20150820_145205Ta en tur innom da, det er superfresht der! Og Pia har masse fine klær!  20150820_150111116SMIL Lene

2 kommentarer
    1. Kan du ikke få til et slikt tilbud i Bergen også? 😀 :DSynes nude brillene ser skikkelig fine ut, men passer svært få solbriller så tørr ikke å kjøpe noen (så dyre) før jeg har prøvd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg