In my fridge

Jeg elsker å gå på butikken, fylle opp kjøleskapet med sunne og digge matvarer! Godt å føle på at man er tilbake i hverdagen. Jeg elsker å spise akkurat det jeg vil, men jeg må si jeg også elsker at jeg er tilbake til litt bedre, og sunnere matvaner. Viktigste er at man har balanse akkurat på det der, man skal ikke være for nazi heller. Men følelsen man får når man spiser mye, men sunt er helt magisk! Man føler seg ekstra opplagt ♥

Her er noen av mine favoritt matvarer i kjøleskapet, som jeg alltid handler på butikken.
Melk, cottage cheese, egg, yoghurt, skinke (til den store gullmedalje, elsker skinke!) Skyr, bær, banan, makrell i tomat, salatkylling og RedBull (hekta!) I tillegg til dette har jeg frø til knekkebrød, havregryn til proteinbrød/rundstykker, og speltlomper. Og selvsagt masse kjøtt og grønnsaker til middager.

Siden jeg trener så mye, er det viktig for meg at jeg får i meg nok proteiner. Man skal jo ha ganske mye for å bygge muskler. Da er “Lene’s supersmoothie/smoothiebowl” genial, for da får jeg i meg hele 31g protein i én smoothie, fantastisk!


100 gram mager Cottage Cheese, 175 gram kokosskyr, melk, vann, isbiter, bringebær & 1/2 banan. Denne drikkes (ha i mer vann) eller spises med skei med ekstra bær i, YUM!

Sunt snadder ♥

I kveld skal jeg møte Anniken, søsteren min! Jeg har booket bord på en av de nye restaurantene her i Oslo, LingLing by Hakkasan, så i kveld blir det digg asiatisk i godt selskap, hurra!

14 kommentarer
    1. Ååå, det så godt ut! Du er flink til å ha gode rutiner på trening og mat, noen tips? jeg synes det er så vanskelig å komme inn i gode og sunne rutiner, hah!! <3

      1. Ja, enig! AIII man må bare bestemme seg tror jeg altså. Stå opp tidlig, trene, og spise sunt. Fylle opp kjøleskapet med digge ting. Beste er å dra seg opp tidlig, og få trent før jobb! MAGISK. Om man får inn den rutinen faller alt annet på plass av seg selv føler jeg. Da har man energi, man slipper å stresse med trening etter jobb ergo mer tid til sosiale ting etc:-) <3

    2. Hei! Hva het sangen som spilte i bakgrunnen på snapstoryen du la ut Idag, når du og Levi ligger og chiller sammen hehe? Har letet meg i hjel..

    3. Hei Lene.
      Ikke ta dette ille opp, men det virker som du har mistet motivasjon ifm blogging ?
      Laber kvalitet for tiden. Du svinger sånn i kvalitet.
      Er alt bra med deg?

      1. Nei, nå føler jeg at jeg er tilbake igjen etter ferie 🙂 Alt er veldig bra, takk som spør 😀

    4. Lene! 🙂 Please, kan du ikke kjøpe økologiske egg da! hehe. Bare noen kroner mer, og mye bedre for industrikyllingene.

    5. Ser fantastisk ut! Hvor mye melk og bringebær bruker du? 🙂 Og hva pleier du å spise til kvelds eller når du blir fysen på noe godt?;)

      1. En stoooor neve bringebær og en dæsj melk 😀 1 dl kanskje? Hmm, da spiser jeg skyr med bær, eller yoghurt, eller en blanding 😀 <3

    6. Spørsmålet mitt har ikke noe å gjøre med dette innlegget, men hvor fikk venninnene dine laget/kjøpt plakaten med Misund på? Den var kjempefin!

    7. Du treningsfrøken, kunne du postet et innlegg over rutinene dine? F.eks hvor ofte du trener, hvilke øvelser du bruker? Juhu :-)) Og gjerne et lite sminke innlegg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg