In my closet

Endelig har jeg makket meg til å rydde i skapet mitt igjen. Jo mer jeg vet at den nye leiligheten og mer plass nærmer seg, jo mer irritert blir jeg for den plassen jeg har til klær etc idag, det flyter ting over alt og blir rotete på null komma niks, hehe. Rart det der… Men jeg er jo ett lite rotehue da, det skal jeg innrømme! MÅ ha det ryddig på kjøkken, stue og bad, men på soverommet, i skuffer og skap det mildt sagt FLYTER det. Jeg har forresten MASSE ting jeg skal selge unna til en billig pris. Lurer på om jeg skal gjøre det over nett, eller ha pop-up, hva synes dere? Eneste utfordringen med å selge på nett er posten og frakten, må finne en lur måte å gjør det på evt..

Anyways, har samlet noen favoritter til den kommende vårgarderoben. Begynner å bli klar jeg nå altså! Lyse jeans, lyse farger, basic plagg som kan kombineres med alt, lette skjorter og bluser, spennende mønstre.. Komme da våren, komme ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERACaps & Jeans Envii – Mint skjorte & Other Stories – Jakke Ravn – Blå bluse H&M – Blå ullgenser og hvit tshirt Envii – Beige singlet H&M


I mine øyne er dette drømme farger og materialer som fint kan mikses sammen. Med disse plaggene kan man både være edgy, kul og avslappet, med jeans, caps og ullgenser.. Samtidig som man fint kan pynte seg litt opp også, jeans sammen med skjorte eller t-skjorte, pumps og pelsjakke er døds hot! Få plagg, mange muligheter her altså. Den litt lange skjorten er dødskul sammen med jeans og pumps forresten ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERACK t-shirt Urban Outfitters – Topp H&M – Dress Top Shop – Kjole Ganni – Veske Louis Vuitton


Den blomstrede kjolen er så skjønn! Den kan brukes til høye over the knee boots, til svart eller lys jeans, til pumps.. Den kan brukes til så mangt, elsker den! T-shirten er kul både til jeans og joggebukse, og den sennepsgule dressen er dødskul som sett eller hver for seg. Og HVOR fin er den nye vesken min? ÆÆ – jeg er så fornøyd ♥ Gave til meg selv som klapp på skulderen for et bra 2015, det må være lov ♥ Den er superfin til både kjolen, settet, og til svart eller brunlige toner.

Det var noen pittesmå tips fra meg til dere på en søndags ettermiddag. Nå skal vi opp i leiligheten vår en tur, gleder meg til å se hva som har skjedd siden i går! Spennende!

LOVE

17 kommentarer
    1. Ååå håper Envii kommer til Bergen eller får norsk nettbutikk!! Ser du har litt derfra, heldig for de har så mye fint:)

    2. Oi, her var det mye fint 🙂 Den dødsfine LV vesken da. Liker så godt når du kommer med slike tips. Hvor ligger den nye leiligheten deres sånn eksakt? Ha en fin søndag kveld Lene 🙂

    3. Hei Lene!
      Tror det kommer til å bli kjempefint i den nye leiligheten og gleder meg til å se hvordan det endelige resultatet blir 🙂
      Jeg satt og så på videobloggene dine og håper du vil vurdere å ha en liten snikksnakk video en gang i blant hvor du bare snakker om hverdagen, fremtidsplaner, mimrer tilbake og tips og triks. Jeg føler det er et fint lite avbrekk å kunne sitte og høre hvor engasjert og morsom du er i videoer i stedet for å lese lange innlegg om planer, kjærlighet og hverdagslivet. Da kan vi lesere sammen med deg lene oss tilbake med en kopp kaffe og lytte, le og bli bedre kjent med den fantastiske Orviken bak bloggen- hadde ikke det vært kult? 🙂
      Nyt resten av søndagskvelden! Klem

    4. Veldig gøy med litt inspirasjon i klesfronten! Blir SÅ deilig med vår, selv om den er et lite stykke unna. Men det går nok fort! Blir fint å kle seg i lysere farger og lettere klær, blir så deilig det! Elsker kjolen fra Ganni, den står allerede på ønskelisten min ! :-))
      Håper du får en fin start på uken i morgen! Klem <3

    5. Hei Lene:)

      Vil det ikke vært fint og gitt bort det du ikke trenger til noen som virkelig trenger det og ikke har rå til å kjøpe? Det ville varmet hjertene til mennesker. Tenkte det ville vært fint enn å tjene penger på det. Vil tro du er relativt økonomisk solid.

      1. Trooo meg, jeg skal gi vekk MASSE! Har kasser i boden som skal gies bort, så det skal du ikke bekymre deg for 🙂 Selvsagt tenker jeg på de som ikke har så mye også!

        Men mange av tingene jeg skal selge er relativt nye ting, som jeg vet leserene mine setter pris på å få kjøpe, så derfor skal jeg selge en del også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg