In my black corner

GOD søndag fra sengen! Jeg elsker søndager, nå har jeg dusjet, tatt ansiktsmaske (hver dag i helgen, så digg) laget omelett og skal til å se de to siste episodene av GOT. Beste serien som finnes ♥ I går var vi i bursdag på Bølgen & Moi.

Siden jeg klippet meg kort har jeg blitt så glad i å kle meg i svart! Og her kommer gårsdagens antrekk ♥
Bukse fra Zara – Sko YSL – Veske Gucci – Jakke Zara – Genser Bershka – Bh Gooseberry Intimates

Håper dere får en deilig, avslappende søndag. Jeg kommer tilbake senere med en liten vlog ♥

16 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂 hvilket størrelse har du i jakken? Synes ofte Zara er litt små.. du stråler om dagen, og det så innmari fresh ut!

      1. Hei! Jeg er veldig flink å børste de!:-) Hver dag, børster de ovenfra <3 Takk – det har jeg. Nå er det søndagskos som gjelder <3 Håper din helg har vært fin 🙂

    2. Hei, Lene! Ville bare si at jeg liker bloggen din så godt 🙂 Jeg er på samme alder som deg og er nysingel etter et forhold som desverre tok mye energi og glede. Jeg synes det er veldig inspirerende å stikke innom denne bloggen, det er alltid positivt ladet her inne. Du har på en positiv måte minnet meg om hvor godt jeg hadde det med meg selv da jeg var singel, og hvor viktig det er å forholde seg til gode venner og familie, og være ærlig med seg selv om hva man ønsker i livet sitt. Det jeg egentlig vil si er vel, tusen takk for personlige og ærlige innlegg. 🙂 <3
      Mye bra inspirasjon til garderoben også!
      Lurer på om du har noen tips til basics i garderoben som passer kontorjobben? Føler for å bytte ut en del ting for å føle meg fresh nå som jeg begir meg ut på en "ny start" 🙂

      1. Hei Eva! Så koselig kommentar fra deg. Åhh, det og være singel og lykkelig er jo fantastisk. Spesielt etter at man har vært i en relasjon som ikke var bra. NYT det så lenge du kan, for pluuutselig …. <3 Hihi! 🙂 Kjekt at du leser og synes det er positivt. Da blir jeg så glad! 🙂 Kontorjobben ja – ouuf der er ikke jeg så flink!! 😀 Hehe, men det må jo være litt mer svarte jeans, skinnbukser, hvite skjorter, basic t-shirts med dressjakke ish?? 🙂 <3 Lykke til med ny start!! Make the best of it :-*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg