In heaven at Quality Waterfront

Da jeg kom til Ålesund igår kveld, og til hotellet fikk jeg meg en real overraskelse. Trodde jeg hadde blitt booket inn på et helt vanlig hotell rom (og hadde selvfølgelig vært fornøyd med det) .. Får nøkkelen, og et lurt smil av han i resepsjonen. Entrer rommet og bare … WOOOOW! En kjeeempesvær suite, heeelt for meg selv! Jeg blir jo så glad av sånne ting, så jeg gliste jo nesten over hele ansiktet mitt av glede. Hihih. Jeg har spisebord, sofa, to fancy stoler, DEN utsikten, svæææer hotellseng med altfor deilige puter, bad med det største badekaret og alt er bare velstand. Nei, nå koser jeg meg dere! Heldige meg, fikk også det herligste fruktfatet ved ankomst. Nomnomnom Gjett om jeg sov som en prinsesse i natt da, nybadet og noen episoder av SATC i sengen. Sov som et barn! Også var det opp før klokken var bikket 07, rett på trening. Herlig at de har treningssenter her, og ihvertfall herlig når man kan gå rett til deilig hotellfrokost etterpå! Anbefaler dere absolutt å bo på dette hotellet om dere skal til Ålesund i nærmeste fremtid. Det er det aller fineste, og nyeste hotellet i byen. Og har en amazing utsikt over havet. Ah, fred og ro i sjelen! Nå skal jeg avgårde på jobb hos AMFI Moa, deretter i møte med regnskapsføreren min og lunsj med noen av jentene mine! Det gledes, alt for lenge siden jeg har sett de nå! // Sponset opphold

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg