I’m out…

Lørdag  ♥ Og jeg har faktisk inntatt sofaen idag. Været er nydelig og jeg er superrastløs, likevel så er jeg supersliten og trøtt etter igår – så jeg orker nesten ikke å løfte en finger en gang, hehe. Av og til må man vel bare lære seg og holde seg i ro når man trenger det. Ikke noe jeg er fan av, siden jeg er en duracellkanin fra morgen til kveld! Jeg blir jo aldri ferdig med disse Gossip Girl episodene mine. Setter de på når jeg legger meg om kveldene, og da sovner jeg jo bare så det er jo veldig lite vits. Så nå tenker jeg å dra dynen goooodt opp under haken, og se noen episoder. Kose meg med kakaoen min, og bare.. Være. Goood lørdagskveld til mine fineste lesere ♥ Håper dere bruker lørdagen deres litt mer fornuftig enn meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg