I’m back

Da var årets båtfestival over for denne gang. I løpet av disse dagene har jeg stått i baren,vært søppelplukker, tatt bilder, laget en blogg for Ålesund Båtfestival, skrevet 5 innlegg om dagen på den, løpt rundt som en tulling til tider med kameraet på slep, gjort noen intervjuer, hatt ansvaret for teksting under allsang, og så må jeg ikke glemme : hatt en fantastisk tid sammen med alle som har jobbet under festivalen, og MANGE gode latterkuler sammen med jentene i baren. Ahh, savner festivallivet allerede. Bukse fra BIK BOK / Sko Converse / Klokke herfra (Annonsebasert lenke) Som web/media ansvarlig på dagtid, har jeg også tilbringet en del tid inne på dette festivalkontoret, en liten base hvor jeg kunne trekke meg litt tilbake og skrive om alle inntrykkene og aktivitetene jeg opplevde på en dag. Nå skal jeg forsåvidt trekke meg tilbake her hjemme og bare slappe av. Snart. Først må jeg bare få unna litt husarbeid! Leiligheten har virkelig forfalt disse dagene, vi har bare så vidt vært innom for å sovet, og spurtet ut igjen så fort vi har fått muligheten.. Så nå skal det ryddes, vaskes og skrubbes – og deretter skal jeg forberede dagens deilige søndagsmiddag svinebogstek. Mmmm.. Magen har kun fått junk, kaker, godteri og brus under hele festivalen stakkar, så nå skal det bli andre boller. Nei, ikke boller. Men ordentlig mat. Jeg har visst til og med ferie jeg nå. I 2 uker! Litt kjedelig å ha ferie, når man faktisk ikke har helt lyst og ha ferie, jeg mener.. Jeg har jo INGEN planer! Hva skjer? Kanskje jeg heller skal arbeide, det får jeg finne ut av i løpet av dagen. Jeg har ihvertfall kommet meg ut av arbeidsklærne, og inn i min favoritt kosedress Oh joy. I love this. Fra BIK BOK / Sko Converse   Og nå er jeg endelig tilbake i bloggingen, skikkelig! Nå har jeg både tid og krefter til å oppdatere! Om noen dager kommer jeg til å kjøre igang en KONKURRANSE!! Og da tenker jeg dere blir glade. Jeg kan jo røpe hva konkurransen går ut på… Nemlig å vinne hairextensions fra  Locks & Bonds!! Og, vi skal kåre 2 heldige vinnere! Jippi, så glade vi blir alle mann! Da gjenstår det bare og komme seg opp av sofaen, og begynne på dagens arbeidsoppgaver. Resten av dagen skal nytes med sladreblader, jentefilm og godterier. Ønsker alle mine lesere en fantastisk dag :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg