I’m back

Det var faktisk en lettelse og komme inn i leiligheten her i Oslo, jeg pleier alltid å grue meg litt – men det var kjempedeilig og komme tilbake! Jeg har stående noen IKEA lys som dufter helt fantastisk, så hele leiligheten lukter nydelig jordbær. I tillegg så er det jo så fint her, hihi. Tror kanskje jeg har savnet leiligheten litt jeg altså. Men hadde vært tipptopp om kjæresten også var her da! Men jeg sier det, SNØ-en ikke fullt så sterk Lene-OG en ca 23 kg tung koffert.. For å si det enkelt, snøen er ikke lengre min bestevenn, haha . . Men, det er veldig fint her på Tjuvholmen da, det er sikkert. I Ålesund var det + 8 grader idag, skal innrømme det var litt bedre enn minusgrader og snø. Men fint å se på :-* Hoppet inn i min ny innkjøpte genser idag, den er så koselig! Genseren er fra Gina Tricot / Smykke Lindex / Skjørt Style By Marina / Rød neglelakk herfra / Leppestift herfra (affilate) Nå skal jeg pakke ut, lage middag, jobbe og prøve og få vasket litt her. Så skal jeg unne meg noen episoder av SATC! Fin kveld til dere hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg