I´m alive!

Hei fine, gode solstrålene “mine” ♥ Ville bare gi lyd fra meg, og samtidig igjen takk for at dere er så fantastisk omtenksomme som dere er. Det varmer veldig! Igår kom jeg tilbake til Oslo, og sørget for å ha full timeplan fra morgen til kveld. Føler det hjelper veldig på i en tid som denne.. Gjøre masse ting, være med venner, ha litt annet fokus rett og slett. Man kan ikke sitte hjemme å tenke, og drunke seg i egne sorger. DET går ikke. Gjør bare vondt verre. Det går jo relativt greit nå, men jeg tror kanskje ikke helt jeg har innsett hvordan hverdagen blir fremover, enda. Men jeg får bare ta tiden til hjelp! Igår var jeg hos Malene på Hendrix og freshet opp håret mitt igjen. Farget en litt varmere bunnfarge, og heiset extensionsene mine. Flinke gullet mitt, blir alltid så fornøyd hos henne. Om dere trenger en FLINK frisør, er det bare og hive seg på tråden til Hendrix avd Frogner. Idag har jeg vært på Artesia SPA på Grand Hotel og blitt litt bortskjemt med “Caritas Askepott behandling” Som er en umiddelbar glød og oppstrammende behandling  . . Perfekt nå før jul, julebord osv! Så utrolig deilig. Føler meg veldig fresh nå! Dro dit rundt kl 09 idag, så det var nesten ingen folk heller. Så avslappende, og litt godt å være alene også.. Her fikk jeg både rens, peeling, maske, massasje .. Åh, var i himmelen i 55 minutter. Denne pakker skal jeg ta igjen. Aldri hatt så myk hud før! Fantastisk. Og så flink en hudpleier! Jeg skal gi en sånn behandling til en av mine nærmeste til jul, det er jo en perfekt julegave! Skjemme bort de man er glad i! Det er viktig. Man kan forresten kjøpe gavekort hos Artesia Spa – både til venner, familie, og … Kanskje også til seg selv? Gavekortene finner du her  Skal prøve og være flink og oppdatere fremover, men om det ikke er helt optimalt – regner jeg med dere har forståelse for det ♥ Massevis av gode klemmer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg