Il Mercato

God morgen! Sloknet klokken 10 igår, så jeg var lys våken allerede ved 7 tiden. Så da var det rett ut på balkongen, ut i solen og jobbe litt før dagen med soling og avslapping kan starte. Igår tok vi turen til Il Mercato som vi fikk anbefalt. Men helt ærlig så ble vi ganske skuffet.. Bortsett fra at det var veldig rent, og fint der – så var det hverken folk, eller noe særlig bra butikker. Så vi gikk heller bare og spiste en deilig middag. Hjelpe meg så billig der er her?! Var klar over at det var billig altså, men ikke så billig. Begge bestillte vårruller til forett, etterfulgt av kremet kylling/sopp suppe og jeg avsluttet med crispy duck, og Maria med biff og nudler. Vet dere hva regningen kom på? 138 egyptiske pund. Latterlig billig. Det tilsvarer 117,- norske kroner. For en treretters middag, for to?! Sykt! Det er jo så vidt en forrett hjemme i Norge det.. Vi bestilte taxi fra hotellet, og overraskende kom den feteste bilen vi har sett og hentet oss. De har visst en stående her på hotellet, slik gjestene skal føle seg litt mer trygge osv når de skal ut. Og DET gjorde vi ihvertfall med denne. Igår ble det bare litt chill med shorts og tskjorte, deilig med litt avslappet stil innimellom også . . 🙂 Shorts fra Runway Dreamz / Tskjorte fra BIK BOK / Sko Din Sko / Veske Carla Sade / Solbriller LeSpecs Vi spiste på en kinesisk restaurant som het Manchow Wok, supergod mat! (Og plagsomme kelnere, haha) Men det er det jo overalt.. Mmm – snadder! God mat her nede da ihvertfall 🙂 Det skal de ha! Våknet idag med 14 myggstikk som jeg har fått ila natten. Jeg SPYR, og klør. ÆSJ. Aldri vært plaget med myggstikk og lignende på tidligere ferier, og nå klør jeg meg ihjel! Heldigvis kjøpte Malene en salve til meg som demper kløingen, som hun hadde med seg fra Thailand. Men søren heller, jeg må forebygge myggstikk!! TIPS? Tror jeg fyker bort på apoteket før jeg legger med ved bassenget. Makan til frekkhet fra disse ekle insektene 😀 Jeg vil bli brun! Ikke se ut som en kjøttkake når jeg kommer hjem. Blæ.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg