IKEA love

GOOD MORNING SUNSHINES!! Igår brukte vi nesten 11 (!) timer på Ikea, og Lefdal. Tiden flyr når man har det gøy! Kjøpte så utrolig mye fint igår! Sofa, bord, tvbenk, lenestol, speil, spisebord + stoler, seng og masse ting til kjøkkenet. Her fyller vi opp vogn etter vogn med fat, glass, kasseroller  – og får sjokk når vi kommer til kassen. Ka-chiiing, billig! Fornøyd! Jeg fikk innflyttningsgave med Rolf Ivar igår også! Plasmatv og Blu ray spiller, wiii!! Snillingen! Jeg ELSKER og se hvordan resultatene blir litt etter litt. Nå har vi ikke kommet så langt enda, men en del av tingene er skrudd sammen. IH. Dere skal selvfølgelig få se når alt er ferdig! Vi leide flyttebil på Ikea igår, og det kostet bare 199,- i timen. Tjuvholmen er bilfri, men vi fikk heldigvis lov å kjøre inn for å lesse av alle varene. Og det gjorde jeg og Rolf Ivar i en fei! Dere skulle sett hvor mye det var. Og enda er vi ikke ferdig. By back hurts! Handywoman i alt KAOSET. I natt har vi sovet blant esker, og rot. Våknet opp til blå himmel her i Oslo, en herlig dag! Nå skal vi pakke ut SOFAEN! Jeg har gledet meg helt siden igår! Så blir det nye runder på Ikea, Bohus, Maxbo, Lefdal osv. Hoho, we like! Forresten! Jeg har kjøpt en helt vanlig hvit seng på Ikea. (Malm) Den har en helt vanlig hodegavl. Jeg og Rolf Ivar skal lage en ny, og større gavl til sengen, og jeg gleder meg sånn til å se om vi får det til. Noe vi SKAL. Hehe. Vi skal lage hvit skinngavl med knapper i, glede! Ute og tester madrasser! :* Oh boy – I found a good one! Vi skrives hjerter, sofaen roper på å bli pakket ut! :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg