Idyll

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHjemme! Det er så godt, deilig og ikke tenke på klokken eller ting man skal rekke over i en hektisk hverdag. Veldig koselig å kjøre hjem i går, jeg kjørte, mamma satt fremme og skravlet med meg, og Gard sov i baksetet, hehe.. Avsluttet kjøreturen med taco hjemme hos mamma som Andreas hadde laget til oss. Kom hjem her rundt klokken 20 i går etter 11 timer på farten. Da var det godt å slappe av og finne sengen tidlig.

Kan ikke beskrive følelsen av å sove til vi våknet idag, kaffe på sengen, julefrokost med familien.. Deretter dro vi til et nydelig vann som heter “Holsvatnet,” jeg og Oda gikk / løpte og Gard løpte hele 4 runder og 1 mil. Nå har vi nettopp vært i boblebadet. Ferie ass ♥ Fantastisk! Har dere det fint? Det håper jeg.

Jeg har fått på meg mine superfreshe klær fra Therese Johaug, så flink hun er! (Ikke sponset..)
OLYMPUS DIGITAL CAMERAPC205103-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAPC205149OLYMPUS DIGITAL CAMERAPC205144Bukse & genser Therese Johaug – Sko Asfvlt – Jakke Swix


Nå holder jeg på å lage hjemmelaget potetmos med purreløk, mens pappa steker pølser – og straks er det klart for håndballkamp, gleeedes! Da skal hele familien samles til spenning ♥

God klem til dere!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg