Idyll på landet

Hei alle fine! Da har jeg kommet tilbake til Ålesund igjen, så da er det tipp tipp internett! Våknet tidlig av to små voffser som lekesloss – og da var det bare å komme seg opp av sengen. Pappa har vært på jobb idag, men jeg, stemor og Oda har solet oss i det nydelige været, så deilig og gå fra senga og rett ut . . Avslapping på landet, ah. I tillegg har jeg og Oda vært en tur på stranden og kjent på vannet. Alt for kaldt for bading enda, det er sikkert. Brr. . Vi har så fin strand rett nedenfor huset, så idyllisk og deilig. Fått mye ut av dagen allerede. Savner hjem til perlen i havgapet allerde kjenner jeg. Får ikke bli så lenge til neste gang. Nå skal jeg og min kjære handle grillmat, så skal vi sole oss før det blir grillfest med andre gode venner ikveld, WE LOVE YOU SUMMERTIME! Hadde en utrolig hyggelig kveld sammen med mine herlige venner igår. Vi satt ute i utestuen hos en venn, med peis og tak og det var så utrolig herlig stemning. Guttene hadde dykket etter kamskjell, blåskjell og kreps – og vi andre bidro med kjøtt, salater o.l .. Jeg hadde til og med bakt Oreokake til gjengen, så da ble de glad! Koste meg så mye igår, elsker sånne kvelder med gode venner . . Kamskjell er bare noe av det beste . . Mmm! Spesiellt med smeltet ost, snadder! Mon tro om det blir litt av grillmaten ikveld også, nommenom! Nyt lørdagen fine folk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg