Icetea morning

Tenkte å starte dagen med iskald, herlig iste fra kaffemaskinen vår idag. Da vi var og handlet igår, kom jeg over en pakke med nestea peach kapsler, og klarte selvfølgelig ikke la være å putte i vognen. Prøvde den ut til middagen, og den var helt nydelig. Her snakker vi ekte iste! Hadde det bare vært 25 grader ute, slik jeg hadde god grunn til å kjøle meg ned . . Med masse isbiter i, og sugerør – da er jeg fornøyd! Igår hadde jeg og min kjære deilig hjemmekveld. Med indrefilét, ovnsbakte poteter med smeltet ost, og nydelig salat med fetaost i. Skikkelig mandagssnadder. Så avsluttet vi kvelden med det jeg synes er verdens beste film. Avatar ♥ Her er antrekket fra igår . . Casual og comfy. Har måttet finne frem høstgenseren allerede vet dere .. BRR! Antrekk BIK BOK // Veske Cubus // Sko Converse Nå skal jeg straks komme meg ut av døren her. Skal møte Maria for lunsj, solarium (en plass må man jo få farge fra) .. Og forhåpentligvis litt shopping? Ønsker dere en herlig tirsdag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg