Ice skating

GOD MORGEN fra den vakre øya Midsund!! Her har vi allerede vært våken noen timer, våknet av en liten venn i verden som stod og pep nedenfor sengen, skjønne voffsen! Vi har spist en herlig familiefrokost og nå skal familien Orvik ut på ISEN! Håhå, vi skal gå på skøyter – noe jeg faktisk aldri har gjort før (?!) og ikke vet jeg hvorfor .. Dårlig av meg synes jeg. Så dette blir spennende, og ikke minst GØY! Ahh, familielørdag. HEI! Appelsinen er pakket, og pappa står over ovnen og koker kakao, kan det bli bedre? Nå skal vi kle godt på oss, det er jo iskaldt ute! Det fikk jeg ihvertfall kjenne når jeg gikk ut i t-skjorte, brrr!! Ha en fin lørdag så lenge! Isen, her kommer viii!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg