On ice på varme sommerdager

Annonse i samarbeid med Nespresso

Når det er så varmt og deilig i været som det er – klarer jeg ikke tenke på å drikke varm drikke. Derfor lager jeg meg iskaffe hver eneste dag, min favoritt ♥ Leskende, godt og skikkelig kos. Jeg er jo Nespresso-fan nummer én – det vet dere jo. Koser meg så innmari med å lage kaffe hjemme, og en ting jeg setter utrolig pris på i hverdagen, er å tusle bort til Nespresso og kjøpe inn kapsler. Små gleder? Det er en av mine.

Nespresso har kommet med Limited Edition kaffekapsler, som er perfekte å bruke til å lage iskaffe. I tillegg har de kommet med et iskaffe-kit som jeg elsker! Søte farger er det også, elsk! Da blir jo kaffe-lagingen bare enda bedre og enda mer kos. Jeg fryser ned is og blander kaffe, sukker og isbiter i shakeren før jeg heller i melken som jeg forøvrig skummer i melkeskummeren. Kaffemaskinen min heter Creatista (vet det er mange som lurer på dette) – og her kan man skru ned varmen på melken slik den “kun blir” rundt 40 grader. Helt perfekt å helle over iskalde isbiter uten at de smelter på sekunder. Jeg liker når melken blir skummet i iskaffen min, akkurat som de gjør det på kafé!

Tok meg frihet til å lage en liten videosnutt hvor jeg lager iskaffe, håper dere liker ♥

Kapslene til iskaffe kan dere finne her, inspirasjon til iskaffe kan dere titte litt på her.

Nå skal jeg lage min andre iskaffe for dagen. Får liksom ikke nok i denne deilige varmen. Er dere ikke enige i at kaffe er innmari kos?!

9 kommentarer
    1. Kan du vise litt ulike kjøkkenutstyr som du har? Altså tallerken, glass, skåler, bestikk osv? Vil planlegge litt til jeg flytter ut, og er ikke så veldig giret på IKEA tallerken heh, syns de fort kan bli litt upersonlige etter min mening. Vil ha noen som varer lenge og som samtidig passer inn i interiøret og stilen man har <3 Blir så inspirert av deg når det gjelder interiør!! Klem

    2. Har fått helt dilla på iskaffe i det siste! Det er jo såå godt, og ikke minst veldig enkelt. Deilig å kjøle seg ned litt i varmen også. I dag regner det i Bergen (det er faktisk lenge siden sist, haha), så i dag tar jeg heller en vanlig, haha <3 Ha en strålende mandag, fineste Lene!
      http://www.charlottetunes.no

      1. Hei! Ooo… Ja det var det. Bestilte de gjennom Drømmekjøkkenet 🙂 Men vet ikke hvilket merke dessverre. De har litt å velge i!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg