Ice cold drinks

Jeg kunne skrevet ett eget innlegg om været, men jeg skal la være, hehe. Men åh, følelsen av varme, solen, alle luktene, sykkelturene, generelt kosen ute – det er bare altså så fantastisk at jeg sprekker av lykke ♥ Jeg har kost meg på terrassen i solen en liten time mens Levibebi har sovet. Nå skal vi ut på tur, mor skal kjøpe seg en iskaffe og Levi skal få bade. Senere bærer det avgårde til Fornebu-stranden med venner. Gard kommer fra Bergen senere idag, han har kost seg på utdrikkingslag med guttaboys!

Processed with VSCO with a5 preset

Har laget med hjemmelaget iste idag! Med jordbær og mango ♥ Som dere sikkert så på snap så gikk det jo ikke så bra med karaffelen min, hehe. Ops! Varmt vann og glasskaraffel spiller jo selvfølgelig ikke helt på lag da.. Ordnet seg til slutt, ikke unaturlig at jeg kløner så.. Det kom ikke som noe sjokk!

Anyways. Enkelt og greit! Te med jordbær og mango smak, suketter, jordbær, lime, mynteblader og isbiter. That’s all you need. Superforfriskende og godt i sommervarmen.

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetSmå enkle ting, som gir glede i hverdagen ♥

Nyt solen!

9 kommentarer
    1. Hei Lene! Bare et råd i aller beste mening; ALDRI sett fra deg skjønneste Levi utenfor noe sted (type kaffebar, butikk etc…) mens du går inn og handler. Det er dessverre altfor mange (frekke & kjappe…) hundetyver i denne byen… Det er jo ikke sikkert du gjør det heller, bare jeg som ikke klarte å la være å nevne det når du nevnte den iskaffen (JA til flere kafeer o.l. der det er lov med hund forresten!!;). Ikke meningen å virke belærende eller kritisk altså, du fremstår som en høyst ansvarlig hundeeier på alle måter! Nyt soldagene med din nydelige firbente venn:-) Klem fra en annen hundeeier:-)

      1. Hehe, det hadde jeg ALDRI og jeg repeterer ALDRI gjort! Heller ingen som får lov til det når de passer henne 🙂 Men takk for omtanken <3 Klemmer

        1. Så godt (men ikke overraskende;) å høre, og hjertens enig!! Har alltid vært veldig nøye på dette både med egne og andres hunder (som jeg har passet) – og tenkte nok at du var det også altså:-) Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg