Ibiza snapshots

God morgen! Nå setter vi snart kursen mot stranden hvor vi bare skal slappe av og kose oss idag. Senere i ettermiddag skal vi på poolparty og konsert med Armin Van Buren på Ushuaia, det tror jeg blir awesome ♥ Og ikveld kommer endelig Lise og Kari, det blir så kjekt å få de hit, to energibomber med humøret på topp!
Vi har byttet fra hotel Garbi til en leilighet som ligger nesten vegg i vegg med Ushuaia, så nå bor vi virkelig midt i smørøyet.

Har rukket og gjort en del på disse to dagene, men glemmer litt av å bruke kameraet. Derfor tenkte jeg å vise dere noen snapshots jeg har tatt med mobilen.

Desktop31. Første dag på stranden utenfor Garbi Hotel | 2. Chillin’ in the pool | 3. Klar for middag og vin første kvelden. 4. Marmorgulv og hvitt antrekk ♥ | 5. Snapshots fra da vi var på en cool beachbar igår ettermidddag. 6. Loving this chair!

Desktop47. Middag og drink på B.For Ibiza 8. Garbi Hotel, love it 9. På Lips Beachclub igår 10. Strandpose, hehe.. 11. Digg corona på strandbar 12. Heidi og Renate koser seg ♥

Ha en nydelig dag, dere! Lots of love.

14 kommentarer
    1. Okei, jeg lagde nettopp avocadoshaken din, også la jeg for moroskyld inn i kaloritelleren: over 600 kalorier?! Mener du helt ærlig at du drikker denne ofte, pluss spiser masse annen mat?! Hvordan kan du da ha gått så mye ned? Uff er så redd for kalorier 🙁 Vet det bare er sunne kalorier, men si jeg skeier litt ut senere en dag da så plutselig er jeg langt over.

    2. Hjelpes! Du som bestandig har vært litt forbilde mtp kropp og sunn livsstil. Spis og vær lykkelig, hold deg i aktivitet. Nå forsvinner du bokstavligtalt foran øynene på oss. Silikoninlegget stikker ut, jeg kan se hoftebeina og brystkassa skinne gjennom huden. Jeg syns det er skikkelig skikkelig trist, dette handler ikke lenger om å bli “fit” og “stram”nå ser det ut til at det har bikka over til mager og ribba. Du som var så nydelig og frisk i kroppen din 🙁

    3. Hei Lene! Sitter i dette øyeblikk og hører gjennom coverlåtene dine som er lagt ut på youtube. Du har en helt nydelig stemme og en utrolig formidlingsevne som virkelig traff meg 🙂 Håper du fortsetter å synge – og legge det ut slik at vi kan få glede av det! Du er bare rå. Klem fra fast leser

    4. Så mange fine antrekk : )Bare lurer på hvor den beige og sorte bodyen som jeg så på instagram var fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg