I will miss you

Da var min siste dag som butikksjef over, veldig rart. Men, hei – jeg skal faktisk ikke slutte helt! Jeg klamrer meg fast enda litt til, og har bestemt meg for at jeg vil være ekstrahjelp, hehe. Fra butikksjef til ekstrahjelp. Men, jeg klarer ikke gi helt slipp på butikken min. Eller, den er jo ikke min nå lengre, bare litt. Kommer til å savne jentene mine skikkelig, selv om jeg skal fortsette å jobbe litt sammen med dem, blir liksom ikke helt på samme måte. Mange av dere spør hva jeg skal begynne å jobbe med. Jeg har skrevet det før, men ikke sikkert alle fikk det med seg. 4 mai begynner jeg i den nye jobben, jeg skal begynne å jobbe i tv8, lokal tv – som finnes flere plasser i landet. Stillingen jeg har fått er medierådgiver. Det vil si at jeg skal være selger, og selge reklame som skal gå på tv8, i tillegg til dette skal jeg være programleder!! IIIIH, så utrolig spennende! Noe helt nytt, i forhold til hva jeg er vant til. Men, jeg elsker jo utfordringer, så jeg gleder meg masse! Nå har jeg faktisk ferie, helt frem til 4 mai. Deilig, da får jeg ladet batteriene skikkelig før jeg begynner i den nye jobben. Nå reiser vi til Gran Canaria imorgen, så har jeg fri en uke, hvor jeg bare skal … Slappe av! ÅÅh, herlig! Så reiser jeg til London på jentetur 30 april. Mye å glede seg til med andre ord. Nå står middagen i ovnen, idag har jeg laget nachos. Så skal jeg bruke litt tid på å pakke, før det bærer avgårde i bursdagsfest til min kjære Tone!! I kveld skal det feires. Gratulerer med dagen søte! Se så fin butikken er! Fine butikken vår.. Jeg var ikke videre glad tidligere idag.. Hehe, gjør meg litt til da vet dere. Outfit fra H&M // Sko Bianco. En liten oppmerksomhet til jentene mine..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg