I Sunnmørsposten

Hei dere! Kom nettopp hjem fra en deilig dag på Huk sammen med Malene, Henriette og Egil. Det ble ingen bading på oss, med soling derimot – deilig! Nå får jeg straks besøk av Henriette her, så får vi se hva vi finner på ikveld! Det er jo så fint vær, må jo bare ut og nytes! Husker dere da jeg hadde journalist på besøk hjemme i Ålesund tidligere i sommer? Idag kom saken ut! Og den var over 3 sider! ÆÆ! Men så morsomt. Så idag har det tikket inn hyggelige meldinger fra familie, venner og bekjente – veldig veldig koselig. Saken handler i hovedsak om hvordan bloggen ble til, hvorfor jeg kastet meg ut i bloggverdenen, hva bloggen omhandler- og hva jeg jobber med ved siden av. Kjempestas å få så mange sider i lokalavisen hjemme i Ålesund. Tommel opp! Veien blir til mens man går, og man må bare gripe de sjangsene man får ♥ Ha en deilig lørdagskveld mine flotte, snille og søte lesere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg