I put my new shoes on

Annonse
Uten navn-6
Uten navn-5Uten navn-3Uten navn-7Uten navn-2Uten navn-1 Uten navn-9Sko Ecco // Kåpe H&M // Genser, bukse, caps & veske fra Lene Orvik Collection (kommer for salg fredag) // Solbriller Celiné // Klokke her (adlink)

God tirsdag fininger ♥ Igår fikk jeg luftet de nye sneakersene mine fra Ecco (du finner de her), merker det er en utrolig god såle på disse skoene, og utrolig behagelig på foten. I det siste så har det nesten blitt mer sneakers på meg enn høye sko, går så mye og da orker jeg ikke trippe rundt i høye hæler.. Tror muligens disse må bli med i kofferten til NYC, vi drar jo dit om ÈN uke, woho! Viktig med gode sko når man skal traske rundt i fantastiske New York.

Nå skal jeg straks planlegge kveldens antrekk, for om noen timer er jeg på vei ut døren til vakre Bergen.

27 kommentarer

Siste innlegg