I put my new shoes on

JIPPI! For en glede det er å få sko i posten, føler meg som en unge på julaften. Jeg er strålende fornøyd, og gleder meg til å bruke de når jeg (forhåpentligvis) får brune ben mens jeg er i Gran Canaria! Drar forresten om 18 dager. Jippi, ferie! Det er så mye som skal foregå i April, så jeg har fantastisk mye å glede meg til! Til helgen skal jeg på hyttetur, sammen med en gjeng herlige jenter. Neste helg skal jeg til Oslo, sammen med enda en gjeng med herlige bloggere! Der skal det foregå mange gøyale ting, og dere blir selvfølgelig med. 16 april, reiser jeg som sagt til Gran Canaria på familietur – det blir amazing. Og 30 april, reiser jeg til LONDON. ÅÅh, jeg stråler av glede. Life is GOOD. Jeg liker å ha mange ting å se frem til! Love life.
Hva synes dere? Jeg elsker både trehælen og fargen! Ha en finfin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg