I put my new shoes on

Idag har jeg brukt store deler av dagen til å være sammen med familien. De kom nemlig hjem fra Italia igår kveld, etter å ha vært 4 uker borte.De kom rett hit for å hente med seg lille voffsen hjem. Bella ble så glad! Tror nok hun har savnet de ganske mye, selv om hun har hatt det kjempefint her hos oss så gjelder nok “borte bra, hjemme best” for hunder også. Så rundt klokken 11 idag tidlig ringte det på her, og hele familien kom på morgen visit. Så ble vi sittende å skravle i mange timer. Oda ville veldig gjerne være igjen her i Ålesund, så vi har tatt henne med på middag og på kino. Idag ble det Egon og Harry Potter, kjempekoselig. I natt skal hun bo hos Anniken, så hun får virkelig kose seg på Ålesunds besøk. Dagens Sko / Nelly. Bukse / BIK BOK. Veske / ALDO. Topp / BIK BOK Det blir nok ikke store roadtripen på oss jentene med det første. Meldt ganske dårlig vær i store deler av landet. (Åh, der følte jeg meg virkelig som en værdame) Så vi fant heller på noe annet GØY! Imorgen setter jeg kursen mot Molde, for å møte 5 av venninnene mine fra Midsund. Vi skal nemlig på HYTTETUR på fjellet! Jiihuu, gleder meg masse masse. Vi skal drikke vin, bade, spise reker og skravle hele natten lang. Torsdag vender jeg nok nesen hjem til Midsund og så drar jeg og venninnene mine tilbake til Molde fredag. Der skal vi være og jazze oss på jazzfestivalen helt til søndag. Og på søndag, bærer det rett i barnedåp, for Rolf Ivar har fått æren av å være fadder til lille Ingrid Maria. Så det blir noen hektiske, men gøye dager. Jeg har forsåvidt pakket som om jeg skulle på en måneds rundreise. Dere aner ikke. Flaks at jeg skal kjøre, så kan jeg bare fylle opp bilen! Love these Lykke til med hair extensions konkurransen forresten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg