I Nytt i Uka

Igår var jeg i Nytt i Uka, en avis i Ålesund. Kjempegøy! Har ikke fått lest stykket enda, men min venninne Marthe var så snill og sende mag masse bilder av artikkelen. Så fornøyd! Gleder meg til å lese den når jeg kommer hjem igjen . . Jeg er så glad og fornøyd etter og ha lansert nettbutikken min. Så gode tilbakemeldinger som jeg har fått . . Det gleder hjertet mitt! Nå jobber jeg med å bestille inn masse nye, herlige varer til butikken, så dere får bare glede dere til nyåret. Da kommer det også påfyll med alt som er utsolgt pr idag. Tar litt ekstra tid å få det pga forsinkelser i post traffikken. Men da har jeg / vi ihvertfall noe å glede oss til når det nye året slår inn. Hurra! Jeg vil forresten rette litt ekstra oppmerksomhet mot de tre som hjalp meg med photoshooten før lanseringen, jeg er så fornøyd med resultatene av bildene, og kunne ikke vært mer glad for hjelpen jeg fikk. Min favoritt fotograf Julie Tørrissen, som alltid stiller opp og gjør en amazing jobb hver eneste gang! Hun er så enusiastisk, effektiv og lett å jobbe med! Om dere vil ha gode bilder en gang vil jeg absolutt anbefale Julie, I love her. Julie har en egen tumblr som dere kan besøke her. Og om dere vil kontakte henne for diverse shoots / oppdrag kan dere kontakte henne på : [email protected] Min nye favoritt makeup artist Birgit Flønes. Hun er SÅ utrolig dyktig på sminke, jeg er så imponert! Og vet ihvertfall hvem jeg skal bruke på fremtidige shoots. Hun er så flink til å variere og jobber supereffektivt. Så om dere trenger en god mua, må dere ikke nøle med å ta kontakt med henne på facebook. Hun har en egen side også, som dere gjerne må gå inn å se på (masse fine bilder) og trykk gjerne LIKER også. Og så til slutt min bestevenn og frisør, besteste Malene Stølen. Hun skuffer aldri, og jeg er bare såååå fornøyd med henne. Hun styler meg alltid på shoots, og jeg blir alltid over gjennomsnittet fornøyd. I tillegg er det jo hun som farger og fikser håret mitt til vanlig. Verdens flinkeste. Om dere vil ha time hos henne, ringer dere bare til Hendrix Hair avd. Frogner, og spør etter henne. Og apropos Hendrix hair! De har en konkurranse gående nå – hvor man kan vinne hairextensions for 15.000,- IIIK. Delta her. Ha en fin dag så lenge! Nå skal jeg komme meg bort på miinto, og få tatt bilder av de nye produktene jeg har fått inn! 3 nye jakker, 2 nye skjørt og 3 nye kjoler. GLEDER MEG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg