I need your help!

YES, her kommer en superspontan og veldig kjapp video fra meg. Jeg har nemlig spurt etter litt hjelp på snapchat, og FOR et engasjement! WOHO, blir helt giret jeg! Jeg har nemlig ikke møbler for tiden, som sagt – og fant ut at jeg ville male begge stuene! Veldig spontant! Men hvorfor ikke tenker jeg. Så det står altså mellom tre kombinasjoner, og jeg vil gjerne høre hva dere mener!

Jeg skriver opp alt, og så lar jeg faktisk flertallet bestemme. Jeg maler det dere liker best. Og hittil er de fleste enige med kombinasjonen jeg selv hadde gått for. Blir spennende å høre hva dere sier.. GØY!

Gleder meg til å høre hva dere sier! KLEM

 

39 kommentarer
    1. Jeg tenkte først kombinasjon 2. Men så tenkte jeg at du har jo tidligere snakket om å få det litt “varmere” og “lunere” i leiligheten, og da tror jeg faktisk alternativ 1 vil skape hjemmekosen. Liker veldig godt grønt, men ville da gått for en farge med litt mer gult i – som skaper en litt varmere følelse enn de kalde Balance og Minty Breeze. Blir nok uansett bra 🙂 Klem!

    2. Du har en nydelig farge fra før av, men om du virkelig skal male på nytt, så ville jeg selv gått for nummer 2. Synes den fargen passer veldig godt med fargen på kjøkkenet.

    3. Jeg ville ha behold den fargen du har nå. Men skal jeg velge mellom en av de tre ville jeg ha godt for alternativ 2 🙂

    4. Jeg syns du skal gå for brune vegger. Det gir litt varmere følelse i rommet og så blir det lunere og mer hjemmekoselig.

      De andre fargene er fine, men trur det kan bli litt for kaldt i lengden. Nå er det jo straks høst og vinteren kommer like etter, så hadde jeg vært deg, ville jeg gått for brune vegger.

    5. Kombinasjon 1, uten tvil syns jeg. Tror det vil gi et lett, dust og behagelig inntrykk/atmosfære. Helt nydelig

    6. Åh men minty breeze er jo så utrolig fin! Men ellers tror jeg jeg må stemme på den rust-fargen jeg også altså!

    7. I e antirust Syns den gjer c i mindre mengde, pute å slikt, so he du jo Levi so e nesten samme farge Numero 2 eeeelleer 3 herifrå☺️

    8. Hei lene! Vet du tidligere har tatt microblading. Jeg gjorde det i kveld og er litt i sjokk… Formen er forsåvidt fin, men brynene er kjempekjempe mørke og glinsende av den kremen hun har lagt på. Er det sånt som dem sier at dette vil tones ned i løpet av noen dager? Jeg ba om lyselysebrun farge

    9. Jeg hadde absolutt valgt nr.1 – fy søren så lekkert det blir!! 😀 Håper jeg kan ta meg anledning til å male den kombinasjonen her hjemme snart. Kløøør i fingrene etter en forandring. Gleder meg til å følge med videre – du er virkelig inspirerende altså <3 Stor klem!

    10. Åh, jeg er i fargedilemma selv! Skal flytte i nytt rekkehus om et år.
      Har lyst å si nr 2, for fargene er veldig like de jeg selv vurderer, så hadde vert kjekt å se komboen. Men etter å se snapp og nå denne snutten tror jeg, jeg ville gått for nr 1 :O

      Blir spennende å se!

    11. Jeg stemmer for kombinasjon nr 1! Den rust fargen var veldig fin, den kommer til å skape variasjon i leiligheten og den går veldig fint til plantene dine:)

    12. Hei! Hva heter rust fargen? Jeg malte med warm blush på gjesterommet og den ble Lilla mot klassisk hvit så da ble det Oslo isteden
      Syntes rust kombinasjonen var finest 🙂

    13. Det var valgets kval, fine farger alle sammen. Jeg ville valgt farge kombinasjon nr.2,så nr.1 på andre plass. Lykke til med valget, fint blir det uansett Lene 🙂

    14. Hei Lene – jeg har fulgt blogge din On and off lenge. Delvis fordi jeg liker den men innimellom har di bare irritert meg. Helt ærlig om det er fordi du alltid er glad, misunnelse eller at du alltid poser med samme tilting av hodet jeg vet ikke. Du er jo så grusomt pen I tillegg – og jenter og misunnelse vet du! (Litt spøk litt alvor) Men du er en fantastisk jente. Jeg har lest blogge din mer og mer de siste mnd og du bare hjelper meg gjennom dagen fordi du er så positiv! Jeg “sitter fast”I ett annet land og lengter hjem – kort fortalt :'( – så istedenfor irritasjon (innimellom ) har du blitt mer positivt lyspunkt ila dagen mIn! Du hjelper meg og bli en mer positiv meg. Så takl for at du er akkurat sånn du er! J

    15. Jag tycker helt klart nr 1! det blir en fin kontrast i lägenheten och ger en mer modern känsla tycker jag.

    16. Jeg vil anbefale appen Nordsjø visualizer så får du faktisk godt inntrykk av hvordan veggene blir med ulike farger.

    17. Synes minty breeze er nyydelig slik du allerede har den, men hvis du uansett vil ha forandring, så synes jeg du skal gå for alternativ 1! 🙂 Da får du den lune, hjemmekoselige stemingen du hadde ønsket deg. Og den kan jo kombineres både med lyst og mørkt interiør og tilbehør uten at rommet får et for “hardt” uttrykk. Uansett gå for det du liker best selv, elsker interiør-smaken din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg