I morgen får kortet svi.

For i morgen er det back to work igjen, og vi har sikkert fått inn masse fine høstnyheter som jeg ikke har sett, gud som jeg gleder meg! Gleder meg til høsten nå. Innekvelder i ruskeværet, fyre i peisen, lage kakao og nystekte boller til kvelds kose meg med rødvin og godt lesestoff, forsvinne i herlige pledd med masse godteri, og nyte høstens serier på tv'en samt mange forhåpentligvis gode filmer. Ja, jeg kjenner jeg er klar for det. Og ikke minst for strikkegensere, halser, luer, og herlige høstplagg! For ikke snakke om de deilige høstfargene.. Can't wait!

Så skal det bli godt og få oppdatert dere på litt Bik Bok news også, føler bloggen har vært litt tam i det siste, men har man ferie, så har man ferie, hihi.

Nå har jeg surfet litt på Bik Bok's hjemme sider, og her er litt av hva vi har i vente denne høsten.
En del har sikkert kommet inn i butikkene også, men det har jo ikke jeg fått med meg.


Svalbard jakken som alle ELSKET i fjor, jippi at den kommer inn igjen. I denne fargen, og lys brun/beige.


For en herlig rustfarge, love it.

Hva synes dere? Noe som falt i smak?

Jeg gleder meg sykt til Svalbard jakken kommer, det blir nok min favoritt denne høsten/vinteren.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg