I lykkerus

Hva skal jeg si? Jeg er stum, ingen ord kan beskrive hvor stolt jeg er. Nesten alt er utsolgt minus litt accessories, og noen andre ting – og det er bare helt utrolig! Hadde aldri i verden trodd det skulle gå så fort ♥ Tusen takk, for at dere liker det jeg har laget – det betyr enormt mye for meg.

Jeg tok meg en liten timeout midt på dagen idag, sammen med Gard – og det gjorde godt etter en lang og hektisk men GØY uke. Vi dro på Artesia Spa, fikk lunsj, kaffe og behandling. Det var fantastisk. Bilder kommer imorgen. Nå skal jeg få på meg finstasen, for ikveld skal det feires med middag og vin sammen med mine flotte venner på Noodee ♥ FOR en dag. Ja.. Jeg er i lykkerus!

Uten navn-7
Det fine shellbåndet er fortsatt tilgjengelig – her .. Og buksen er igjen i str xs – her.

Og med et SMIL ønsker jeg dere virkelig en gooood god helg! ♥ Svarer på alle kommentarer imorgen!

32 kommentarer
    1. Hei,Gratulere så mye med kolleksjonen! super fin! Du burde være såå stolt! :)Kl.10.00 var jeg inne på nettsiden til bikbok å bestilte 2 skjørt og 2 topper, fikk ordrebekreftelse på dette. Så var jeg inne litt etterpå å kjøpte en solskjerm. Denne har jeg fått ordrebekreftelse, kvittering og fakturaen på. Den er da sendt.Betyr dette at jeg ikke får det jeg bestilte først? Blir så bekymret.. Tok meg fri fra skole for å sitte klar med dataen for å bestille, å var så glad når jeg fikk det til 🙂 Men begynner nå å lure..Håper på svar 🙂

    2. Denne gangen fikk jeg sikret meg noen godbiter fra kolleksjonen din og gleder meg til det kommer i posten og kan brukes 🙂 Du har virkelig gjort en bra jobb! 😀

    3. Hei Lene! Vil bare si at kolleksjonen din er helt nydelig, skulle gjerne fått tak i noe av den selv, men det meste er vel vekke allerede, Hehe! Uansett så vil jeg også si at du virkelig er en stor inspirasjon for meg som elsker mote og virkelig vil jobbe med dette i framtiden! Du virker som en hardtarbeidende dame, og du fortjener all suksess!! Har fulgt bloggen din lenge, og blir kjempe stolt når flinke mennesker som deg gjør det så bra! Håper får en super feiring og koser deg masse!! Stå på videre <3

    4. så gøy 🙂 men hvorfor produserer dere ikke bare dobbelt så mye, siden det er så populært? kommer ikke dere til å lage mer heller?

    5. Nydelig kolleksjon!!! Jeg ble så lei meg da jeg ikke var rask nok til å kapre meg det hvite skinnskjørtet, til og med bare fem min over Kl ti var det utsolgt. Jeg lurer på om det kommer flere av det skinnskjørtet på nettet eller om det er utsolgt for good? Åå, ville så gjerne ha det.

    6. Så sykt stas, Lene! Jeg fulgte bloggen din for en del år siden (før du flyttet til Oslo), men falt av på et tidspunkt da jeg flyttet til USA for å studere. Så oppdaget jeg bloggen din igjen for litt siden, og den har jo bare blitt mange ganger bedre. Og den var jo knall i utgangspunktet, så det sier litt!Jeg skulle så gjerne ønske at jeg fikk bestilt litt av klærne fra kolleksjonen din, for de er virkelig nydelige! Dessverre har jeg vært på jobb i hele dag, med litt for hektiske arbeidsoppgaver til at jeg har hatt tid til å nettshoppe… Jeg håper du lanserer en ny kolleksjon om en sesong eller to, og at lanseringen på nett passer bedre med jobben min da. Garderoben min hadde nok hatt godt av litt Lene Orvik! Du er virkelig en inspirasjon. Stå på!!

    7. Jeg må bare spørre om en ting. Jeg var å prøvde den hvite genseren i dag, og jeg fikk den nesten ikke over hodet :O Er det jeg som har et usedvanlig stort hode eller har jeg gått glipp av en glidelås noe sted? Haha 😀

    8. Så gøy at det gikk så bra med kolleksjonen 😀 Du er flink! Dessverre var jeg på jobb så fikk ikke sikret noen godbiter fra nettet. Da jeg kom hjem var alt utsolgt 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg