I lykkerus

Kanskje litt tidlig å være i lykkerus enda, siden butikken ikke er lansert. Men jeg er SÅ fantastisk glad, og rørt over alle tilbakemeldinger! Både fra dere, venner og familie. Har fått så mange hyggelige kommentarer fra alle mulige, og det varmer LANGT inne i hjerteroten. For å være ærlig har jeg gruet meg veldig til å fortelle om dette, og vise bildene .. Har vært så spent på tilbakemeldingene, men etter at jeg gikk ut med det har det ikke vært annet enn positivt, og jeg blir så GLAD. Og ikke minst motivert! HURRA! Her er en av fordelene ved å starte egen butikk.. Nemlig nydelige blomster og fine ord fra verdens beste familie, åååh ♥ Nå er det fullstendig kaos i leiligheten her. Planen var jo å ha butikken hjemme i Ålesund, på det gamle klesrommet mitt .. Men, nå skal jeg jo bo her på heltid. Så nå har jeg alt her i leiligheten i Oslo.. Puh. Leter febrilsk etter et bra lokale, men har ikke funnet det riktige helt enda. Men koselig og kunne jobbe med det hjemmefra, i kosegenseren og tøflene! Akkurat nå går jeg gjennom alle produktene, teller de slik jeg vet det stemmer, går over størrelser osv .. Og så skal jeg legge det inn på miinto.no … Så jeg nærmer meg lansering sakte men sikkert … Håper på at jeg får det til ila de neste dagene. Så det er bare å følge med! Nå må jeg jobbe videre, ALTFOR mye og gjøre. Men det er så gøy, gøy, GØY!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg