I love you guys.

Jeg føler meg beæret som har verdens beste veninner. Jeg ELSKER å tilbringe tid sammen med dem. Hvert minutt, hvert sekund. I går hadde vi det latterlig gøy, for og si det mildt. I og med at vi bor på forskjellige plasser, er det ikke ofte vi er sammen – men når vi først møtes så virker det som om vi har vært sammen hver dag. Skjønner dere følelsen? Ah, vi har så mange minner sammen. Vennskap er noe jeg verdsetter utrolig høyt, det er så viktig å ta vare på veninnene/vennene sine.

Kvelden startet med verdens beste måltid.

Herlig vin, og en veldig underholdende drikkelek…

Som førte til dette…

og dette…

En perfekt kveld. Savner dere allerede hjertene mine <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg