I love – wedges

Velkommen i postkassen min skal dere være. Var de ikke superfine?! Disse skoene er perfekt til jeans og korte dressbukser. Men også fine både til shorts, skjørt og kjole.Jeg bestillte de i beige, siden jeg er så alt for glad i den fargen, også er det så fint til sommerbrune ben. IH! De beige er herfra / De svarte herfra (affilateslinker) You like? Siden bloggen min fortsatt ikke er helt 100 %, klarer jeg kun å legge inn ett bilde av gangen, buhu.. Kjempesynd, for da blir alle innleggene så begrenset. Men jeg håper dere holder ut :-* Imorgen er det endelig hverdag igjen, så da håper jeg at de får ordnet det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg