I love Jaquzzi.

Nå står flintsteken og de bakte potetene til pappa i ovnen, kjenner jeg får vann i munnen bare av å tenke på det. Jeg har bidratt litt jeg også da, laget hjemmelaget hvitløkssmør, og salat. Til middag kommer Malene og skal spise sammen med oss, så blir det vin og jaquzzi senere, herlig lørdag. Elsker å sitte ute i jaquzzien i mørket med stearinlys og godt selskap, hihih – så får vi se om jeg får dratt med flere av veninnene i samme slengen.

Outfit for anledningen..


Bukse motedronningen, topp Bik Bok, smykke Cubus.
Kos dere masse i kveld. Det skal jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg