I love insta

Hei fininger! Nå stikker jeg straks avgårde for treningsøkt 3/5 denne uken. Deilig og få trent så mye for tiden, og motiverende når jeg faktisk holder det jeg har lovet meg selv. Målet denne uken var 5 økter, og det SKAL gjennomføres. Her er det som har skjedd på min instagram siste tiden. Blitt så glad i instagram, er nesten ikke på facebook lengre jeg nå .. add meg gjerne : @leneorvik 1. Ferdig sminket og klar for jentevorspill og byen lørdag i forrige uke. 2. Søndagskos på høyt nivå! Pistasjis og M, NAM! 3. Klar for trening. 4. SOL på fredag, reker og vin på takterrassen med gode venner. 5. Sushidate på Alex Sushi. 6. Happy girl med blomster i håret. 7. Dagens frokost with love. Nypete er det beste som finnes?! Og ihvertfall yoghurt med friske bær. 8. My strappy heel collection for the summer. 9. Nyter beachen i herlige Cannes. 10. Flowergirl and her round sunnies. 11. Tanning! 12. Utsikten i hagen hvor vi bodde i Juan Le Pins. 13. Happy girl i Monaco. 14. Nye sko og veske fra Zara i Cannes. 15. Lovely Monaco. 16. Billionaire club i Monaco med herlige folk! Elsker å gå gjennom instagramen min for å bli minnet på alt det fine jeg har gjort tidligere. Perfekt bildedagbok dette her ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg