I love friday’s.

Hei dere. Tenk at det er fredag allerede, denne uken har jo gått så alt for fort! Men det har vært en uke med mye jobbing, og det liker vi jo. Nå er 5 dagers barnepassing over også, litt trist – siden jeg synes det er utrolig koselig å være sammen med Sander. Veldig kjekt og bo i huset til svigers også da, men nå er jeg hjemme igjen – har fri helg, og den skal nytes! JIPPI. Mye god mat, film, avslapping, x-faktor, senkveld, og selvfølgelig en tur ut i morgen kveld sammen med girlsa. Og på søndag har jeg en Aviator date med meg selv, siden Rolf Ivar ikke vil se den igjen. Har jo sett den før, og den er jo DØDSBRA. Så det gleder jeg meg masse til. Små ting gir store gleder. Hihi.

Nå må vi ut og handle litt deilig mat, for her hjemme har vi ingenting. Elsker og handle mat, kunne vært på butikken i flere timer.

Outfit.


Fra Bik Bok.

Have a nice day!

-:Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg